Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 372)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingový mix fitness centra FreshKruháč za pandemické situace
Název práce v češtině: Marketingový mix fitness centra FreshKruháč za pandemické situace
Název v anglickém jazyce: Marketing mix of fitness center FreshKruháč during the pandemic situation
Klíčová slova: marketing, služby, párové srovnávání, covid-19, fitness centrum
Klíčová slova anglicky: marketing, services, pairwise comparison, covid-19, fitness center
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: Ing. Mgr. Daniel Opelík
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 23.03.2021
Datum zadání: 23.03.2021
Datum a čas obhajoby: 15.06.2022 08:30
Místo konání obhajoby: FTVS UK, José Martího 269/31, Praha 6, U20, H246, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:31.05.2022
Datum odevzdání tištěné podoby:31.05.2022
Datum proběhlé obhajoby: 15.06.2022
Oponenti: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Hlavním cílem této bakalářské práce je navržení doporučení pro zlepšení fungování fitness centra FreshKruháč za krizové situace. Doporučení budou vycházet ze zhodnocení jednotlivých nástrojů marketingového mixu a z identifikace problematických oblastí fitness centra za pandemie.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The main goal of this bachelor's thesis is to propose recommendations to improve operation of the fitness center FreshKruháč in crisis situation.
Recommendations will be based on evaluation of individual tools of the marketing mix and on the identification of problematic areas during pandemic.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK