Vliv a působení influencerů na generaci Y a její nákupní chování
Název práce v češtině: |
Vliv a působení influencerů na generaci Y a její nákupní chování |
Název v anglickém jazyce: |
The effect of influencers on generation Y and their impact on its shopping behavior |
Klíčová slova: |
Influencer, influencer marketing, sociální sítě, Generace Y, nákupní chování, kvalitativní výzkum |
Klíčová slova anglicky: |
Influencer, influencer marketing, social network sites, Generation Y, shopping behavior, qualitative research |
Akademický rok vypsání: |
2020/2021 |
Typ práce: |
diplomová práce |
Jazyk práce: |
čeština |
Ústav: |
Katedra mediálních studií (23-KMS) |
Vedoucí / školitel: |
doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D. |
Řešitel: |
skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: |
16.03.2021 |
Datum zadání: |
16.03.2021 |
Datum a čas obhajoby: |
01.02.2022 08:00 |
Místo konání obhajoby: |
Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H012, 12, Hollar - místn. č. 012 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 03.01.2022 |
---|
Datum proběhlé obhajoby: |
01.02.2022 |
Oponenti: |
Mgr. Jan Miessler |
|
|
|
|
|
|
Kontrola URKUND: | |
---|
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
|