Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vliv a působení influencerů na generaci Y a její nákupní chování
Název práce v češtině: Vliv a působení influencerů na generaci Y a její nákupní chování
Název v anglickém jazyce: The effect of influencers on generation Y and their impact on its shopping behavior
Klíčová slova: Influencer, influencer marketing, sociální sítě, Generace Y, nákupní chování, kvalitativní výzkum
Klíčová slova anglicky: Influencer, influencer marketing, social network sites, Generation Y, shopping behavior, qualitative research
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 16.03.2021
Datum zadání: 16.03.2021
Datum a čas obhajoby: 01.02.2022 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H012, 12, Hollar - místn. č. 012
Datum odevzdání elektronické podoby:03.01.2022
Datum proběhlé obhajoby: 01.02.2022
Oponenti: Mgr. Jan Miessler
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK