Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Emoční inteligence žáků ve výuce geografie
Název práce v češtině: Emoční inteligence žáků ve výuce geografie
Název v anglickém jazyce: Pupils' emotional intelligence in teaching geography
Klíčová slova: emoční inteligence žáků, emoční inteligence učitelů, výuka geografie, rešerše literatury
Klíčová slova anglicky: pupils' emotional intelligence, teachers' emotional intelligence, teaching geography, literature search
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: závěrečná práce CŽV
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31-340)
Vedoucí / školitel: doc. RNDr. Dana Řezníčková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 30.11.2020
Datum zadání: 16.01.2021
Datum potvrzení stud. oddělením: 16.01.2021
Datum odevzdání elektronické podoby:17.04.2023
Datum proběhlé obhajoby: 26.05.2023
Oponenti: RNDr. Tereza Cimová, Ph.D.
 
 
 
Seznam odborné literatury
Daniel Goleman (2011): Emoční inteligence, Metafora
Schulze, Ralf; Roberts, Richard D.(eds.) (2007): Emoční inteligence, Portál,
Předběžná náplň práce
Práce má rešeršní charakter. Jejím cílem je shrnout, do jaké míry je v odborné, zejména zahraniční, literatuře sledován rozvoj emoční inteligence žáků ve výuce geografie. Identifikovány budou jak práce výzkumného, tak i metodologického charakteru.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK