Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Inkluzivní vzdělávání žákyně s lehkým mentálním postižením v základní škole
Název práce v češtině: Inkluzivní vzdělávání žákyně s lehkým mentálním postižením v základní škole
Název v anglickém jazyce: Inclusive education of a girl with mild mental disability in elementary school
Klíčová slova: inkluzivní vzdělávání, mentální postižení, podpůrná opatření, žák s lehkým mentálním postižením
Klíčová slova anglicky: inclusive educational, mental disability, support measures, the people with light mental disability
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra speciální pedagogiky (41-KSP)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Zbyněk Němec, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 29.10.2020
Datum zadání: 29.10.2020
Datum a čas obhajoby: 30.05.2022 13:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R126, 126, 1. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:14.04.2022
Datum proběhlé obhajoby: 30.05.2022
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Tato bakalářská práce má za cíl popsat specifika inkluzivního vzdělávání žákyně základní školy, u které bylo diagnostikováno lehké mentální postižení. Jedná se o práci teoreticko-empirickou. Teoretická část charakterizuje mentální postižení se zaměřením na lehké mentální postižení. Dále popisuje inkluzivní vzdělávání a podpůrná opatření, která se žákům s lehkým mentálním postižením při vzdělávání poskytují. Praktická část je zpracována metodou případové studie. Cílem výzkumu bylo předložit možná pozitiva a negativa začlenění žákyně do běžného vzdělávacího proudu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This bachelor thesis aims to describe the specifics of inclusive education of the elementary school, who was diagnosed with light mental disability. It is the work of theoretical-empirical. The theoretical part characterizes mental disability. It also describes inclusive education and support measures that provide pupils with light mental disabilities. The practical part is processed by the case study method. The aim of the research was to present possible positives and negatives to intergrate the pupil into the common educational stream.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK