Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Analýza sociálních sítí klubů NHL
Název práce v češtině: Analýza sociálních sítí klubů NHL
Název v anglickém jazyce: Analysis of social networks of NHL clubs
Klíčová slova: sociální sítě, NHL, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, obsahová analýza
Klíčová slova anglicky: social media, NHL, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, content analysis
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 25.10.2020
Datum zadání: 25.10.2020
Datum a čas obhajoby: 20.01.2022 09:00
Místo konání obhajoby: FTVS UK, José Martího 269/31, Praha 6, U20, H246, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:20.12.2021
Datum odevzdání tištěné podoby:20.12.2021
Datum proběhlé obhajoby: 20.01.2022
Oponenti: PhDr. Vladimír Janák, CSc.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Vymezení problému
V dnešní době, kdy fanoušci nemohou na stadiony je obzvlášť důležitá činnost na sociálních sítích, ke kterým může mít přístup kdokoliv odklukoliv. Nicméně některé hokejové kluby na sociálních sítích nefungují zcela správně.
Cíl výzkumného projektu
Hlavním cílem této práce je zjistit využívání čtyř vybraných sociálních sítí kluby z NHL. Následné porovnání všech klubů povede k určitým doporučením, jak na těchto sociálních sítích fungovat.
Druhým cílem je zjištění některých závislostí na úspěšnosti profilů jednotlivých klubů.
Vědecká otázka x hypotéza
Počet celkových fanoušků závisí na úspěšnosti klubu.
Počet celkových fanoušků bude vyšší u klubů s více hráči jiné národnosti než americká nebo kanadská.
Počet celkových fanoušků závisí na historii klubu.
Podíl fanoušků na Facebooku bude více než 80 % na celkovém počtu fanoušků.
U většiny týmů bude počet příspěvků na Facebooku větší v herní den než v den, kdy tým zápas nehraje.


Výzkumný soubor
Vybrané sociální sítě všech klubů NHL.
Výzkumné metody
Metody, které budou využity budou: sběr a analýza dat, porovnání. Sběr dat bude probíhat ze všech profilů klubů na sociálních sítích, následná popisná analýza pak pomůže k interpretaci dat.
Předpokládané využití výsledků
Ze získaných dat bude vyvozeno doporučení pro hokejové kluby jak fungovat na sociálních sítích.
Seznam odborné literatury
Štědroň a kol.: Mezinárodní marketing, C.H.BECK
Štědroň a kol.: Mezináropdní marketing, Wolters Kluwer,2011
KARLÍČEK, M., KRÁL, P. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2011. 224 s. ISBN: 978-80-247-3541-2.
VYSEKALOVÁ, J. Psychologie reklamy. 4. rozš. a aktualiz. vyd. Praha:
Grada, 2012. 324 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4005-8.
Jak na sítě – Michelle Losekoot a Eliška Vyhnánková
The Social Science Journal
https://www.oberlo.com/blog/social-media-marketing-statistics
https://www.smartinsights.com/social-media-marketing/social-media-strategy/new-global-social-media-research/
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK