Obor adiktologie je vyučován pod záštitou 1. lékařské fakulty Univerzity Karlovy od roku 2005 a průběžné zjišťování kvality výuky má rozhodující vliv na vývoj tohoto oboru. Práce mapuje základní vzdělávací potřeby studentů a může sloužit jako základ pro další podrobnější výzkum zaměřený na jedno z řešených témat. Cílem práce je zmapovat oblast vzdělávacích potřeb studentů bakalářského denního oboru adiktologie a zjistit, jaký styl výuky studenti preferují a naopak. Druhý cíl je ověřit, zda studentům vyhovuje zpětná vazba ve formě ankety ve studijním informačním systému.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The field of addictology has been taught at The 1st Medical Faculty of Charles University since 2005 and continuous research on the quality of teaching has a crucial influence on the development of this field. The thesis maps the basic educational needs of students and can serve as a basis for further detailed research on one of the topics addressed. The aim of this study is to map the area of educational needs of undergraduate full – time students in the field of addictology and to find out what type of teaching methods students prefer and vice versa. The second aim is to check whether students prefer feedback in the form of surveys in the student information system.