Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Analýza potřeb studentů bakalářského prezenčního oboru Adiktologie
Název práce v češtině: Analýza potřeb studentů bakalářského prezenčního oboru Adiktologie
Název v anglickém jazyce: Analysis of the needs of students bachelour's daily study program of Addictology
Klíčová slova: Adiktologie, studijní obor adiktologie, studentské hodnocení výuky, analýza potřeb, potřeba
Klíčová slova anglicky: Addictology, field of addictology, students’ evaluation of teaching methods, needs analysis, need
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Klinika adiktologie 1. LF UK a VFN (11-00611)
Vedoucí / školitel: Mgr. Kateřina Svěcená, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 23.10.2020
Datum zadání: 23.10.2020
Datum a čas obhajoby: 23.06.2021 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:26.04.2021
Datum proběhlé obhajoby: 23.06.2021
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (B01638)
Oponenti: Mgr. Lenka Šťastná, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Obor adiktologie je vyučován pod záštitou 1. lékařské fakulty Univerzity Karlovy od roku 2005 a průběžné zjišťování kvality výuky má rozhodující vliv na vývoj tohoto oboru. Práce mapuje základní vzdělávací potřeby studentů a může sloužit jako základ pro další podrobnější výzkum zaměřený na jedno z řešených témat. Cílem práce je zmapovat oblast vzdělávacích potřeb studentů bakalářského denního oboru adiktologie a zjistit, jaký styl výuky studenti preferují a naopak. Druhý cíl je ověřit, zda studentům vyhovuje zpětná vazba ve formě ankety ve studijním informačním systému.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The field of addictology has been taught at The 1st Medical Faculty of Charles University since 2005 and continuous research on the quality of teaching has a crucial influence on the development of this field. The thesis maps the basic educational needs of students and can serve as a basis for further detailed research on one of the topics addressed. The aim of this study is to map the area of educational needs of undergraduate full – time students in the field of addictology and to find out what type of teaching methods students prefer and vice versa. The second aim is to check whether students prefer feedback in the form of surveys in the student information system.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK