Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Budování značky v umění: Případová studie Damien Hirst
Název práce v češtině: Budování značky v umění: Případová studie Damien Hirst
Název v anglickém jazyce: Brand building in art: Case study Damien Hirst
Klíčová slova: Damien Hirst, umění, art marketing, umělecký trh, branding
Klíčová slova anglicky: Damien Hirst, art, art marketing, art market, branding
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Tereza Ježková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 22.10.2020
Datum zadání: 22.10.2020
Datum a čas obhajoby: 20.06.2023 08:20
Místo konání obhajoby: Hollar, H011, Hollar - místn. č. 011
Datum odevzdání elektronické podoby:07.05.2023
Oponenti: Mgr. Marcela Konrádová, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK