Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vnímání platformy TikTok dětmi narozenými mezi léty 2003-2006
Název práce v češtině: Vnímání platformy TikTok dětmi narozenými mezi léty 2003-2006
Název v anglickém jazyce: Perception of the TikTok platform by children born between 2003-2006
Klíčová slova: sociální sítě, TikTok, reklama na sociálních sítích, adolescenti, děti
Klíčová slova anglicky: social media, TikTok, social media advertising, adolescents, children
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 12.10.2020
Datum zadání: 12.10.2020
Datum a čas obhajoby: 16.06.2021 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H107, Hollar - místn. č. 107
Datum odevzdání elektronické podoby:03.05.2021
Datum proběhlé obhajoby: 16.06.2021
Oponenti: Mgr. Tereza Ježková, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Tato bakalářská práce se věnuje sociální sítí TikTok a jejímu vnímání dětmi narozenými mezi léty 2003–2006, konkrétně tomu, jakou roli hraje TikTok v jejich životě, jakým způsobem ho využívají a jejich obsahovým preferencím na této platformě. Teoretická část práce popisuje platformu TikTok, její vznik, vývoj, typické uživatele a algoritmus. Dále definuje psychologický profil adolescentů a popisuje jejich chování na sociálních sítích. V praktické části byl proveden kvalitativní výzkum formou rozhovorů, který zjišťoval, jak respondenti TikTok vnímají a jak ho používají. Mezi respondenty byli zařazeni aktivní uživatelé této sociální sítě. Na závěr dochází k diskuzi výsledků a popsání způsobu, jakým na základě získaných poznatků nejlépe cílit reklamu na TikToku na zkoumanou věkovou skupinu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This bachelor's thesis deals with the social network TikTok and its perception by children born between 2003 and 2006, specifically what role TikTok plays in their lives, how they use it and their content preferences on this platform. The theoretical part describes the TikTok platform, its origin, development, typical users and algorithm. It also defines psychological profile of adolescents and describes their behavior on social networks. In the practical part, a qualitative research was conducted in a form of interviews, which found out how respondents perceive TikTok and how they use it. The respondents were active users of this social network. Finally, the results are being discused, which is followed by a description of how to successfuly target advertisement on TikTok on researched age group based on the results of the survey.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK