Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Teorie a praxe věrnostních programů: tvorba a uvedení věrnostního programu holičství Davids´s Barber Shop
Název práce v češtině: Teorie a praxe věrnostních programů: tvorba a uvedení věrnostního programu holičství Davids´s Barber Shop
Název v anglickém jazyce: Theory and practice of loyalty program: cration and implementatiton of loyalty program in Davids´s Barber Shop
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Tereza Ježková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 12.10.2020
Datum zadání: 12.10.2020
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK