Théby
Název práce v češtině: | Théby |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Thebes |
Klíčová slova: | desková hra, umělá inteligence, Théby |
Klíčová slova anglicky: | anglicky: board game, artificial intelligence, Thebes |
Akademický rok vypsání: | 2019/2020 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 03.06.2020 |
Datum zadání: | 04.06.2020 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 11.06.2020 |
Datum a čas obhajoby: | 14.09.2020 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 18.08.2020 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 30.07.2020 |
Datum proběhlé obhajoby: | 14.09.2020 |
Oponenti: | Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Předmětem práce je vytvořit program umožňující hraní deskové hry Théby.
Hra bude podporovat 2-4 hráče střídající se na jednom počítači. Libovolný počet z nich může být nahrazen umělou inteligencí. Součástí práce bude implemetace rozhodování počítačového hráče. Program bude implementován v C# a .NET, GUI pomocí technologie Windows Forms. |
Seznam odborné literatury |
[1] Dokumentace jazyka C# a .NET
[2] Pravidla hry Théby [3] S. Russell, P. Norvig: Artificial Intelligence. A Modern Approach, 3rd edition [4] H. Baier, M. H.M. Winands Monte-Carlo Tree Search and Minimax Hybrids with Heuristic Evaluation Functions |