skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení:
15.04.2020
Datum zadání:
15.04.2020
Datum a čas obhajoby:
08.09.2020 09:00
Místo konání obhajoby:
M. Rettigové 4, Praha 1, SAL-M, Malý sál, suterén přes dvorek, po schodech u auly
Datum odevzdání elektronické podoby:
23.07.2020
Datum proběhlé obhajoby:
08.09.2020
Předmět:
Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti:
Mgr. Lucie Kainová
Předběžná náplň práce
V této práci se budu zabývat školním programem s názvem Sazka Olympijský víceboj, který má za úkol objevit sportovní předpoklady žáků a motivuje ke všestrannému sportovnímu rozvoji. V teoretické́ časti stručně popíši historii vícebojů, Sazka Olympijský víceboj, představím cíl, složky a stručnou historii programu. Dále se budu věnovat vývoji školní tělesné výchovy u nás, vývojem jedince a jednotlivým pohybovým schopnostem. V rámci praktické́ časti jsem testoval žáky a žákyně ve čtyřech vybraných disciplínách Sazka Olympijského víceboje. Testování proběhlo dvakrát. V mezičase měla polovina žáků zaměřené hodiny na rozvoj dovedností v daných disciplínách a druhá polovina měla běžnou náplň hodin. Naměřené výsledky z jednotlivých disciplín jsem v rámci hypotéz porovnal mezi skupinami, ale také s republikovým průměrem z roku 2019.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This thesis examines a school program called Sazka olympijský víceboj. This program is looking for sports prerequisites in pupils and aims to motivate them to all-round sports development. In the theoretical part, I describe the history of the Olympic multiple event and introduce the goal, disciplines and history of Sazka olympijský víceboj. I continue with the description of evolution in school physical education in Czech lands, ontogeny and motor skills. In the practical part, I twice tested students in four disciplines from Olympic multiple event. Between the first and the second stage of testing, half of the students went through special lessons focused on these four disciplines. I compared the results from the disciplines between the groups and the national average from 2019.