Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
The Wars of Boredom - tahová hra více hráčů na hexovém poli
Název práce v češtině: The Wars of Boredom - tahová hra více hráčů na hexovém poli
Název v anglickém jazyce: The Wars of Boredom - Turn Based Game for Multiple Players on Hexagon Map
Klíčová slova: hra|počítačová hra|Unity|programování|C#
Klíčová slova anglicky: game|computer game|video game|Unity|programming|C#
Akademický rok vypsání: 2019/2020
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů (32-KDSS)
Vedoucí / školitel: Mgr. Pavel Ježek, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 12.05.2020
Datum zadání: 12.05.2020
Datum potvrzení stud. oddělením: 02.06.2020
Datum a čas obhajoby: 31.01.2022 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:06.01.2022
Datum odevzdání tištěné podoby:10.01.2022
Datum proběhlé obhajoby: 31.01.2022
Oponenti: Mgr. Vojtěch Černý
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je vývoj plně hratelné hry ve Windows, vyvinuté ve zvoleném herním enginu. Hra bude tahová a s otevřenými kartami. Hru bude moct hrát více hráčů na stejném počítači (tzv. hotseat multiplayer).

Hra bude probíhat na dvou mapách, na strategické a taktické, obě mapy jsou složeny z hexových polí. Strategická mapa zůstává stejná po celou hru, pohybují se po ní armády hráčů v různém terénu a mohou interagovat s objekty na mapě. Na strategické mapě má každý hráč svůj hrad, ve kterém rekrutuje jednotky do své armády. Některá pole strategické mapy obsahují objekty, se kterými mohou hráči interagovat, získávat nové jednotky či suroviny.

Taktických map bude více druhů, podle pole na kterém se hráči utkají. Na taktické mapě spolu bojují dvě armády, hráči ovládají jednotlivé jednotky svých armád. Hra by měla podporovat různé druhy jednotek.
Seznam odborné literatury
* Game Engine Architecture, Jason Gregory, A K Peters/CRC Press 2014
* Programming Game AI By Example, Mat Buckland, Wordware Publishing Inc. 2005
* Game Programming Gems 1 - 7, Charles River Media, 2001 - 2008
* Unity Game Engine, https://unity3d.com/learn
* Jeffrey Richter: CLR via C# (3rd Edition), Microsoft Press, February 2010
* Jon Skeet: C# in Depth (2nd Edition), Manning Publications, November 2010
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK