Portfolio profesního rozvoje Jitky Palečkové
Název práce v češtině: | Portfolio profesního rozvoje Jitky Palečkové |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Portfolio of professional development Jitka Palečková |
Klíčová slova: | Komunikace, kázeň, vychovatelka, školní družina, pravidla, děti |
Klíčová slova anglicky: | Communication, discipline, educator, school club, rules, children |
Akademický rok vypsání: | 2019/2020 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra pedagogiky (41-KPG) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem |
Datum přihlášení: | 23.10.2020 |
Datum zadání: | 14.03.2021 |
Datum a čas obhajoby: | 24.05.2021 09:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 07.04.2021 |
Datum proběhlé obhajoby: | 24.05.2021 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Bakalářská práce bude koncipována jako portfolio profesního rozvoje, bude dokladovat profesní rozvoj studenta a jeho odborný růst v průběhu studia.
• I.fáze: Vymezit a formulovat cíl kapitol, zorientovat se v literatuře a informačních zdrojích, zpracovat doporučené prameny • II.fáze: propracovat podklady pro jednotlivé části (analyzovat a interpretovat profesní náplň pro profesiogram, zvolit cíl a didaktické prostředky pro přípravu lekce apod.) • III.fáze: dokončit BP dle stanovených formálních požadavků |
Seznam odborné literatury |
BENDL, Stanislav, Jaroslava HANUŠOVÁ a Marie LINKOVÁ. Žák s problémovým chováním: cesta institucionální pomoci. Praha: Stanislav Juhaňák - Triton, 2016. ISBN 978-80-7387-703-3.
BENDL, Stanislav. Vychovatelství: učebnice teoretických základů oboru. Praha: Grada, 2015. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-247-4248-9. BENDL, Stanislav. Základy sociální pedagogiky. V Praze: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2016. ISBN 978-80-7290-881-3. FABER, Adele a Elaine MAZLISH. Jak mluvit, aby nás děti poslouchaly, jak naslouchat, aby nám děti důvěřovaly: [rady pro rodiče dětí od 2 do 18 let]. 2., rozš. vyd. Přeložil Eva VRŮBLOVÁ, přeložil Eva KADLECOVÁ. Brno: CPress, 2013. ISBN 978-80-264-0147-6. HÁJEK, Bedřich a Jiřina PÁVKOVÁ. Školní družina. 3., aktualiz. vyd. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-900-2. JEDLIČKA, Richard. Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-788-6. MATĚJČEK, Zdeněk. Co, kdy a jak ve výchově dětí. Vyd. 6. Praha: Portál, 2013. ISBN 978-80-262-0519-7. PARKER, Michael a Viola SOMOGYI. Etika pro děti. V Praze: Stanislav Juhaňák - Triton, 2017. ISBN 978-80-7553-152-0. |
Předběžná náplň práce |
Bakalářská práce bude koncipována jako portfolio profesního rozvoje, bude dokladovat profesní rozvoj studenta a jeho odborný růst v průběhu studia.
Závazná struktura povinné části: 1. Předmluva. 2. Profesní strukturovaný životopis. 3. Odborná esej na zvolené téma (téma se musí vztahovat ke studijnímu oboru). 4. Seznam prostudované odborné literatury vážící se obsahově k předmětům studia. 5. Konspekt knihy, která studenta ovlivnila či formovala po profesní stránce. 6. Profesiografický rozbor vychovatele 7. Případová studie školy či školského zařízení. 8. Písemná příprava na lekci 9. Závěrečná reflektivní úvaha o vlastním studiu. 10. Soupis použité literatury a pramenů. |