Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Procedural Level Generator with Unity Integration
Název práce v češtině: Procedurální generátor úrovní s integrací pro Unity
Název v anglickém jazyce: Procedural Level Generator with Unity Integration
Klíčová slova: počítačové hry, procedurální generování obsahu, herní úrovně, Unity
Klíčová slova anglicky: computer games, procedural content generation, levels, Unity
Akademický rok vypsání: 2019/2020
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 22.02.2020
Datum zadání: 22.02.2020
Datum potvrzení stud. oddělením: 27.02.2020
Datum a čas obhajoby: 14.09.2020 08:30
Datum odevzdání elektronické podoby:30.07.2020
Datum odevzdání tištěné podoby:30.07.2020
Datum proběhlé obhajoby: 14.09.2020
Oponenti: Mgr. Vojtěch Černý
 
 
 
Zásady pro vypracování
The goal of the thesis is first to propose performance optimizations and improve corridors support for an existing algorithm for procedural generation of 2D dungeon levels based on laying out rooms according to a plannar graph given as input; and second to implement Unity integration of the algorithm including editor support for creation of input data.
Seznam odborné literatury
Ma, C., Vining, N., Lefebvre, S., & Sheffer, A. (2014, May). Game level layout from design specification. In Computer Graphics Forum (Vol. 33, No. 2, pp. 95-104).
Nepožitek, O. (2018). Procedural 2D Map Generation for Computer Games.
Azadivar, F. (1992, December). A tutorial on simulation optimization. In Proceedings of the 24th conference on Winter simulation (pp. 198-204).
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK