Procedural Level Generator with Unity Integration
Název práce v češtině: | Procedurální generátor úrovní s integrací pro Unity |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Procedural Level Generator with Unity Integration |
Klíčová slova: | počítačové hry, procedurální generování obsahu, herní úrovně, Unity |
Klíčová slova anglicky: | computer games, procedural content generation, levels, Unity |
Akademický rok vypsání: | 2019/2020 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | angličtina |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 22.02.2020 |
Datum zadání: | 22.02.2020 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 27.02.2020 |
Datum a čas obhajoby: | 14.09.2020 08:30 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 30.07.2020 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 30.07.2020 |
Datum proběhlé obhajoby: | 14.09.2020 |
Oponenti: | Mgr. Vojtěch Černý |
Zásady pro vypracování |
The goal of the thesis is first to propose performance optimizations and improve corridors support for an existing algorithm for procedural generation of 2D dungeon levels based on laying out rooms according to a plannar graph given as input; and second to implement Unity integration of the algorithm including editor support for creation of input data. |
Seznam odborné literatury |
Ma, C., Vining, N., Lefebvre, S., & Sheffer, A. (2014, May). Game level layout from design specification. In Computer Graphics Forum (Vol. 33, No. 2, pp. 95-104).
Nepožitek, O. (2018). Procedural 2D Map Generation for Computer Games. Azadivar, F. (1992, December). A tutorial on simulation optimization. In Proceedings of the 24th conference on Winter simulation (pp. 198-204). |