Týmové učení ve výuce biologie na příkladu tématu geneticky dědičných nemocí
Název práce v češtině: |
Týmové učení ve výuce biologie na příkladu tématu geneticky dědičných nemocí |
Název v anglickém jazyce: |
Team-based Learning in Biology Teaching on the Example Genetic Hereditary Diseases |
Klíčová slova: |
týmové učení, střední škola, biologie, geneticky dědičné nemoci |
Klíčová slova anglicky: |
team-based learning, high school, biology, genetic hereditary diseases |
Akademický rok vypsání: |
2019/2020 |
Typ práce: |
závěrečná práce CŽV |
Jazyk práce: |
čeština |
Ústav: |
Katedra učitelství a didaktiky biologie (31-180) |
Vedoucí / školitel: |
Mgr. Radka Dvořáková, Ph.D. |
Řešitel: |
skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: |
17.12.2019 |
Datum zadání: |
17.12.2019 |
Datum potvrzení stud. oddělením: |
17.12.2019 |
Předběžná náplň práce |
Tato práce má za cíl popsat typ výuky nazývané jako týmové učení a aplikovat ji na konkrétních cvičeních zaměřených na geneticky dědičné nemoci. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
This work aims to describe the type of teaching called Team-based learning and apply it to specific exercises focused on genetic hereditary diseases. |