Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Logopedická prevence u začínajících školáků
Název práce v češtině: Logopedická prevence u začínajících školáků
Název v anglickém jazyce: Speech Therapy Prevention for the Pupils in the Beginning of School Attendance
Klíčová slova: logopedická prevence – jazykové roviny – jazykové deficity - komunikace – začínající školáci
Klíčová slova anglicky: Speech Therapy Prevention - Language Levels - Language Deficits - Communication - Pupils in the Beginning of School Attendance
Akademický rok vypsání: 2019/2020
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra speciální pedagogiky (41-KSP)
Vedoucí / školitel: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 20.11.2019
Datum zadání: 20.11.2019
Datum a čas obhajoby: 19.01.2021 08:30
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R126, 126, 1. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:19.11.2020
Datum proběhlé obhajoby: 19.01.2021
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: PhDr. Ing. Jana Horynová, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Diplomová práce se bude zabývat logopedickou prevencí a u začínajících školáků. Je založena na teoretických poznatcích v této oblasti a je propojena s výzkumem, jehož cílem je prozkoumat a popsat schopnost učitelů analyzovat řeč a deficity v jazykových rovinách u začínajících školáků. Součástí diplomové práce a výzkumného šetření bude autorkou vytvořená příručka pro učitele, jejímž cílem bude zlepšit schopnost analýzy řeči žáků a zaměřit se cíleně na její rozvoj.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This diploma thesis deals with the speech therapy prevention for the pupils in the beginning of school attendance. This thesis is based on theoretical knowledge in this field and linked to research that aims to gain and describe the ability of the teachers to analyse the speech and the deficits in the language levels of the pupils in the beginning of school attendance. The part of the diploma thesis and the research survey is an author´s guide for teachers which aims to improve the ability to analyse pupil´s speech and focus on its developement in a targeted way.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK