Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Predicting L2 proficiency Using Reading Rate
Název práce v češtině: Odhadování úrovně pokročilosti žákovského jazyka na základě rychlosti čtení
Název v anglickém jazyce: Predicting L2 proficiency Using Reading Rate
Akademický rok vypsání: 2019/2020
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Ústav anglického jazyka a didaktiky (21-UAJD)
Vedoucí / školitel: PhDr. Tomáš Gráf, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 17.10.2019
Datum zadání: 17.10.2019
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 23.10.2019
Odevzdaná/finalizovaná: ne
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je zjistit, zda rychlost čtení souvisí s úrovní pokročilosti v cizím jazyce. Data pro výzkum sestávají z přibližně 60-70 nahrávek studentů angličtiny různých úrovní pokročilosti, kteří čtou krátký anglický text. Tyto nahrávky budou upraveny, aby mohla být přesně změřena rychlost čtení a následně bude statisticky vyhodnoceno, zda toto tempo čtení může posloužit jako spolehlivý ukazatel úrovně jazykové pokročilosti, který by mohl být v budoucnosti využíván jako informativní pomůcka v dalším vývoji metod učení a testování druhého jazyka.

Práce bude vypracována v anglickém jazyce.
Seznam odborné literatury
Cilibrasi, L., Adani, F., & Tsimpli, I. (2019). Reading as a predictor of complex syntax. The case of relative clauses. Frontiers in psychology, 10.

Grabe, W. (2010). Fluency in Reading--Thirty-Five Years Later. Reading in a foreign language, 22(1), 71-83.

Wolf, M., & Katzir-Cohen, T. (2001). Reading fluency and its intervention. Scientific studies of reading, 5(3), 211-239.

Serrano, F., & Defior, S. (2008). Dyslexia speed problems in a transparent orthography. Annals of dyslexia, 58(1), 81
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK