Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Diagnostika didaktických kompetencí studentů FTVS
Název práce v češtině: Diagnostika didaktických kompetencí studentů FTVS
Název v anglickém jazyce: Diagnosis of didactic competencies of students FTVS
Klíčová slova: Komunikace, didaktická interakce, didaktické výstupy, komunikační dovednosti.
Klíčová slova anglicky: Communication, didactic interaction, didactic outputs, communication skills.
Akademický rok vypsání: 2019/2020
Typ práce: rigorózní práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu (51-100101)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Vladimír Süss, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 14.10.2019
Datum zadání: 14.10.2019
Datum a čas obhajoby: 18.11.2019 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:14.11.2019
Datum odevzdání tištěné podoby:14.11.2019
Datum proběhlé obhajoby: 18.11.2019
Oponenti: doc. PaedDr. Vladislav Mužík, CSc.
 
 
 
Seznam odborné literatury
Baloun, L., Kudláček, M., & Ješina, O. (2013). Výsledky pilotní studie dotazníku SE-PETE-D, který zjišťuje důvěru studentů učitelství tělesné výchovy v jejich kompetence k realizaci výuky integrované tělesné výchovy. Studia Sportiva, 7(3), 17-29.
Čechovská, I., & Chrudimský, J. (2016). Verbální projev a pohybové chování učitele v instrukci. In Matošková, P., & Chrudimský, J. (Eds.) „Fórum kinantropologie: vzdělávání v kinantropologii“ pořádané ve dnech 21. – 22.9.2016 (s. 46-52). Praha: FTVS UK.
Čechovská, I., & Miler, T. (2001). Plavání. 1. vyd. Praha: Grada Publishing.
Devito, J. A. (2008). Základy mezilidské komunikace. Praha: Grada Publishing.
Dobrý, L., Svatoň, V., Šafaříková, J., & Marvanová, Z. (1996). Analýza didaktické interakce v tělesné výchově. Praha: Karolinum.
Gavora, P. (2000). Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido.
Hendl, J., & Remr, J. (2017). Metody výzkumu a evaluace. Praha: Portál.
Mužík, V., Šafaříková, J., Süss, V., & Marvanová, Z. (2013). Cesty ke zkoumání výuky tělesné výchovy: význam Analýzy didaktické interakce (ADI) a její modifikace (MADI). Pedagogická orientace, 23(2), 195-223.
Süss, V., & Marvanová, Z. (2009). Modifikovaná analýza didaktické interakce. In: Univerzita Karlova v Praze, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra sportovních her [online]. Praha: FTVS UK, Katedra sportovních her, [cit. 2018-07-18]. Dostupné z: http://www.ftvs.cuni.cz/FTVS-748-version1-modifikovana_adi.pdf.
Šeďová, K., Švaříček, R., & Šalamounová, Z. (2012). Komunikace ve školní třídě. Praha: Portál.
Švaříček, R., & Šeďová, K. (2007). Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál.
Předběžná náplň práce
Cílem práce bylo ověřit, zda je zvolená kombinace kvantitativní a kvalitativních metod vhodná pro diagnostiku didaktických kompetencí studentů UK FTVS v rámci didaktiky plavání.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The goal of the dissertation was to verify whether the chosen combination of quantitative and qualitative methods is suitable for the diagnostics of the didactic competencies of the students of the UK FTVS in swimming didactics.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK