Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Sanguine Genesis -- real-time strategická hra
Název práce v češtině: Sanguine Genesis -- real-time strategická hra
Název v anglickém jazyce: Sanguine Genesis -- Real-time Strategy Game
Klíčová slova: rts real-time strategie implementace zdroje
Klíčová slova anglicky: rts real-time strategy implementation resources
Akademický rok vypsání: 2019/2020
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů (32-KDSS)
Vedoucí / školitel: Mgr. Pavel Ježek, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 12.09.2019
Datum zadání: 12.09.2019
Datum potvrzení stud. oddělením: 26.11.2019
Datum a čas obhajoby: 14.09.2020 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:30.07.2020
Datum odevzdání tištěné podoby:31.07.2020
Datum proběhlé obhajoby: 14.09.2020
Oponenti: Mgr. Filip Kliber
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vytvořit real-time strategickou hru. Hra je hrána na mapě, na které se mohou nacházet postavy a budovy. Postavy se mohou volně pohybovat po mapě, budovy stojí na místě. Budovám i postavám je možné zadávat příkazy, které mění stav hry. Během hry hráč získává a spravuje zdroje, pomocí kterých lze na mapu přidávat nové postavy a budovy.
Hra obsahuje uživatelské rozhraní typické pro tento žánr - možnost volit jednotky na mapě pomocí obdélníku vytvořeného myší, panel se zvolenými jednotkami a panel s informacemi o jednotkách.
Seznam odborné literatury
* Mark Michaelis: Essential C# 7.0 (6th Edition), Addison-Wesley Microsoft Technology Series, June 2018
* Adam Nathan: WPF 4.5 Unleashed, Pearson Education, June 2013
* .NET Documentation, https://docs.microsoft.com/en-us/dotnet/
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK