Sanguine Genesis -- real-time strategická hra
Název práce v češtině: | Sanguine Genesis -- real-time strategická hra |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Sanguine Genesis -- Real-time Strategy Game |
Klíčová slova: | rts real-time strategie implementace zdroje |
Klíčová slova anglicky: | rts real-time strategy implementation resources |
Akademický rok vypsání: | 2019/2020 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů (32-KDSS) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 12.09.2019 |
Datum zadání: | 12.09.2019 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 26.11.2019 |
Datum a čas obhajoby: | 14.09.2020 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 30.07.2020 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 31.07.2020 |
Datum proběhlé obhajoby: | 14.09.2020 |
Oponenti: | Mgr. Filip Kliber |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je vytvořit real-time strategickou hru. Hra je hrána na mapě, na které se mohou nacházet postavy a budovy. Postavy se mohou volně pohybovat po mapě, budovy stojí na místě. Budovám i postavám je možné zadávat příkazy, které mění stav hry. Během hry hráč získává a spravuje zdroje, pomocí kterých lze na mapu přidávat nové postavy a budovy.
Hra obsahuje uživatelské rozhraní typické pro tento žánr - možnost volit jednotky na mapě pomocí obdélníku vytvořeného myší, panel se zvolenými jednotkami a panel s informacemi o jednotkách. |
Seznam odborné literatury |
* Mark Michaelis: Essential C# 7.0 (6th Edition), Addison-Wesley Microsoft Technology Series, June 2018
* Adam Nathan: WPF 4.5 Unleashed, Pearson Education, June 2013 * .NET Documentation, https://docs.microsoft.com/en-us/dotnet/ |