Creati - Game Development Platform
Název práce v češtině: | Creati - platforma pro vývoj her |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Creati - Game Development Platform |
Klíčová slova: | Herní Engine 3D Rendering DirectX .NET |
Klíčová slova anglicky: | Game Engine 3D Rendering DirectX .NET |
Akademický rok vypsání: | 2019/2020 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | angličtina |
Ústav: | Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů (32-KDSS) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. |
Řešitel: | Bc. Filip Rechtorík - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 12.09.2019 |
Datum zadání: | 12.09.2019 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 26.11.2019 |
Datum a čas obhajoby: | 10.09.2021 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 16.08.2021 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 22.07.2021 |
Datum proběhlé obhajoby: | 10.09.2021 |
Oponenti: | RNDr. David Bednárek, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
The goal of the thesis is to create a game engine based on entity component system. The game engine should include editor, which would allow developers to create their own components, link custom assets to these components, create world from these components, and have them visualized in the editor. Editor will also provide tools for real-time debugging. By default the engine should contain graphics system, input system, simple physics system, and user interface system. As a final step the engine should support exporting the project as a standalone game. |
Seznam odborné literatury |
* Mark Michaelis: Essential C# 7.0 (6th Edition), Addison-Wesley Microsoft Technology Series, June 2018
* Adam Nathan: WPF 4.5 Unleashed, Pearson Education, June 2013 * .NET Documentation, https://docs.microsoft.com/en-us/dotnet/ |