Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Creati - Game Development Platform
Název práce v češtině: Creati - platforma pro vývoj her
Název v anglickém jazyce: Creati - Game Development Platform
Klíčová slova: Herní Engine 3D Rendering DirectX .NET
Klíčová slova anglicky: Game Engine 3D Rendering DirectX .NET
Akademický rok vypsání: 2019/2020
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů (32-KDSS)
Vedoucí / školitel: Mgr. Pavel Ježek, Ph.D.
Řešitel: Bc. Filip Rechtorík - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 12.09.2019
Datum zadání: 12.09.2019
Datum potvrzení stud. oddělením: 26.11.2019
Datum a čas obhajoby: 10.09.2021 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:16.08.2021
Datum odevzdání tištěné podoby:22.07.2021
Datum proběhlé obhajoby: 10.09.2021
Oponenti: RNDr. David Bednárek, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
The goal of the thesis is to create a game engine based on entity component system. The game engine should include editor, which would allow developers to create their own components, link custom assets to these components, create world from these components, and have them visualized in the editor. Editor will also provide tools for real-time debugging. By default the engine should contain graphics system, input system, simple physics system, and user interface system. As a final step the engine should support exporting the project as a standalone game.
Seznam odborné literatury
* Mark Michaelis: Essential C# 7.0 (6th Edition), Addison-Wesley Microsoft Technology Series, June 2018
* Adam Nathan: WPF 4.5 Unleashed, Pearson Education, June 2013
* .NET Documentation, https://docs.microsoft.com/en-us/dotnet/
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK