Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 393)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Aktivace sponzoringu u partnerů Českého atletického svazu
Název práce v češtině: Aktivace sponzoringu u partnerů Českého atletického svazu
Název v anglickém jazyce: Sport sponsorship activation of partners of Czech Athletic Federation
Klíčová slova: atletika, marketingová komunikace, nová média, aktivace sponzoringu
Klíčová slova anglicky: athletics, marketing communication, new media, sponsorship activation
Akademický rok vypsání: 2018/2019
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 12.09.2019
Datum zadání: 12.09.2019
Datum a čas obhajoby: 20.01.2021 09:00
Místo konání obhajoby: FTVS UK, José Martího 269/31, Praha 6, U20, H246, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:09.12.2020
Datum odevzdání tištěné podoby:10.12.2020
Datum proběhlé obhajoby: 20.01.2021
Oponenti: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem diplomové práce je vytvoření návrhů aktivací sponzoringu u záměrně vybraných subjektů ve spojení s Českým atletickým svazem na základě analýzy dokumentů, vlastního pozorování, případové studie a hloubkového interview. Sekundárním cílem je vyhodnocení profilu firem v roli sponzorů a stanovení návrhu aktivací jako nové disciplíny.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of thesis is to create proposals for activating sponsorship for intentionally selected entities in connection with the Czech Athletic Federation on the basis of their own observations, case studies and in-depth interviews. The secondary goal is to evaluate the profile of companies in the role of sponsors and to determine the proposal for activations as a new discipline.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK