Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Hodnocení a sebehodnocení pedagogických pracovníků v konkrétní ZŠ
Název práce v češtině: Hodnocení a sebehodnocení pedagogických pracovníků v konkrétní ZŠ
Název v anglickém jazyce: Evaluation and self-evaluation of educators at a specific primary school
Klíčová slova: případová studie, pedagogický pracovník, hodnocení a sebehodnocení, metody hodnocení, kritéria hodnocení
Klíčová slova anglicky: case study, educator, evaluation and self-evaluation, methods of evaluation, criteria of evaluation
Akademický rok vypsání: 2018/2019
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV)
Vedoucí / školitel: Mgr. Zuzana Svobodová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 05.09.2019
Datum zadání: 05.09.2019
Datum a čas obhajoby: 04.06.2020 08:00
Místo konání obhajoby: Myslíkova 7, Praha 1, M006, velká posluchárna
Datum odevzdání elektronické podoby:15.04.2020
Datum proběhlé obhajoby: 04.06.2020
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (SMG) (OSZD004SM)
Oponenti: prof. PaedDr. Ivan Pavlov, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Bakalářská práce bude zpracována v souladu s aktuálně platným zněním Opatření děkana
„O podrobnostech pro závěrečné práce“.
Seznam odborné literatury
HRONÍK, František. Hodnocení pracovníků. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-1458-2.
KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: Základy moderní personalistiky. 5. Praha: Management Press, 2015. ISBN 978-80-7261-288-8.
PILAŘOVÁ, Irena. Jak efektivně hodnotit zaměstnance a zvyšovat jejich výkonnost. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2042-5.
PLAMÍNEK, Jiří. Týmová spolupráce a hodnocení lidí. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-2796-7.
SCOTT-LENNON, Frank. Hodnocení Management do kapsy 12. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-216-4.
ŠULEŘ, Oldřich. Manažerské techniky III. Olomouc: Rubico, 2003. ISBN 80-85839-87-3.
WAGNEROVÁ, Irena. Hodnocení a řízení výkonnosti. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2361-7.
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce se zabývá podrobným zkoumáním hodnocení a sebehodnocení pedagogických pracovníků na základní škole. Teoretická část shrnuje základní metody, formy a kritéria hodnocení a sebehodnocení pedagogických pracovníků. Empirická část podrobně popisuje hodnocení a sebehodnocení pedagogických pracovníků na konkrétní státní základní škole v Liberci a soustředí se na komparaci využívání této dovednosti ze strany vedení školy i samotných pedagogických pracovníků.

Cíl práce: Cílem bakalářské práce je komplexně zanalyzovat a popsat proces hodnocení a sebehodnocení pedagogických pracovníků a na základě rozhovorů a dotazníkového šetření prozkoumat metody, formy a kritéria hodnocení a sebehodnocení pedagogických pracovníků na konkrétní státní základní škole v Liberci, postihnout subjektivní vnímání ředitele školy i pedagogických pracovníků k hodnocení a sebehodnocení.

Metody výzkumu: případová studie, rozhovor s ředitelem školy, dotazník pro pedagogické pracovníky, rozhovory s pedagogickými pracovníky
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK