Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Sorcerer’s Struggle
Název práce v češtině: Sorcerer’s Struggle
Název v anglickém jazyce: Sorcerer’s Struggle
Klíčová slova: počítačová hra, platformer, hra pro více hráčů, multiplatformní hra, editor herního světa
Klíčová slova anglicky: video game, platformer, multiplayer, multi-platform, level editor
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 21.03.2017
Datum zadání: 21.03.2017
Datum potvrzení stud. oddělením: 19.07.2019
Datum a čas obhajoby: 05.09.2019 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:19.07.2019
Datum odevzdání tištěné podoby:19.07.2019
Datum proběhlé obhajoby: 05.09.2019
Oponenti: Mgr. Pavel Ježek, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je navrhnout a implementovat hru typu platformer, která bude pro více hráčů, multiplatformní a bude obsahovat editor herního světa.
Seznam odborné literatury
Framework MonoGame: http://www.monogame.net/
Herní engine unity: https://unity3d.com/
Unreal Engine 4: https://www.unrealengine.com/what-is-unreal-engine-4
Wave engine: https://waveengine.net/
SharpDX: http://sharpdx.org/
Xenko: http://xenko.com/
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK