Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Firemní časopisy mobilních operátorů Vodafone a T-Mobile – ČiliChili a Changer
Název práce v češtině: Firemní časopisy mobilních operátorů Vodafone a T-Mobile – ČiliChili a Changer
Název v anglickém jazyce: Mobile operator´s corporate magazines - ČiliChilli and Charger
Klíčová slova: Marketingová komunikace, public relations, PR, obsahový marketing, nativní reklama, firemní časopisy, podpora firemní image
Klíčová slova anglicky: Marketing communication, public realtions, PR, content marketing, native advertising, corporate publishing, corporate image support
Akademický rok vypsání: 2018/2019
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 17.07.2019
Datum zadání: 17.07.2019
Datum a čas obhajoby: 16.09.2021 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H108, Hollar - místn. č. 108
Datum odevzdání elektronické podoby:26.07.2021
Datum proběhlé obhajoby: 16.09.2021
Oponenti: PhDr. Soňa Schneiderová, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
BURTON, Graeme, JIRÁK, Jan. Úvod do studia médií. Vyd. 1. Brno: Barrister-Principal, 2001. ISBN 8085947676.

BYSTROV, Vladimír a Miloš RŮŽIČKA. Firemní komunikace a řízení reputace. Brno: Masarykova univerzita, 2006. Studium pro praxi. ISBN 8021041048.

CLOW, Kenneth, E a Donald BAACK, Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications. 8. vyd. London: Pearson, 2017. ISBN: 9780134484136.

EGAN, John. Marketing Communications. 2. vyd. Caalifornia: Sage, 2015. ISBN 9781446259030.

EINSTEIN, Mara. Black Ops Advertising: Native Ads, Content Marketing, and the Covert World of the Digital Sell. London: OR Books, 2016. ISBN 9781944869168.

EVANS, Dave. Social Media Marketing: An Hour a Day. 2. vyd. New Jersey: Sybex, 2012. ISBN 9781118194492.

FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 9788025134320.

HALADA, Jan. Marketingová komunikace a public relations: Výklad pojmů a teorie oboru. 1. vyd. Charles University in Prague, Karolinum Press, 2015. ISBN 9788024630755.

HANDLEY, Ann a C. C. CHAPMAN. Jak vytvořit blogy, podcasty, videa, e-knihy, webináře, a mnoho dalšího. Praha: Anag, 2014. ISBN 9788072639076

HAVLÍČEK, Karel a Milan KAŠÍK. Marketing při utváření podnikové strategie. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2009. ISBN 9788074080227

HEJLOVÁ, Denisa. Public relations. 1. vyd. Praha: Grada, 2015. ISBN 9788024750224.

HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: Základní teorie, metody a aplikace. Vyd. 4. Praha: Portál, 2016. ISBN 9788026209829.

HOWE, Patrick a Brady TEUFEL. Native Advertising and Digital Natives: The Effects of Age and Advertisement Format on News Website Credibility Judgments: The official research journal of the International symposium on online journalism. 2014. Vol. 4, N 1.,

JEFFERSON, Sonja. Valuable Content Marketing. Kogan Page, 2015. ISBN 9780749473273

JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada, 2012. ISBN 9788024743547.

KARLÍČEK, Miroslav a kol. Marketingová komunikace: Jak komunikovat na našem trhu. 2. vyd. Praha: Grada, 2016. ISBN: 9788024757698.

KITCHEN, Philip J. a Patrick de PELSMACKER. Integrated Marketing Communications: A Primer. 1. vyd. Hove: Psychology Press, 2004. ISBN 9780415314213.

KOTLER, Philip. Marketing Management. 4. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 9788024713595.

KOTLER, Philip. Moderní marketing. 4. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 9788024715452.

LIEB, Rebecca. Think Like a Publisher: How to Use Content to Market Online and in Social Media. London: Que Publishing, 2011. ISBN 9780789748379.

NENADÁL, Jaroslav. Moderní management jakosti: principy, postupy, metody. Praha: Management Press, 2008. ISBN 9788072611867

PICARD, Robert G. The economics and financing of media companies. 1. vyd. New York: Fordham University Press, 2002. ISBN 0823221741.

PROCHÁZKA, Tomáš a Josef ŘEZNÍČEK. Obsahový marketing. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 9788025141526.

PULIZZI, Joe a Newt BARRETT. Get Content Get Customers: Turn Prospects into Buyers with Content Marketing. New York: McGraw-Hill Education, 2009. ISBN 9780071625746.

SÁLOVÁ, Anna a kol. Copywriting: Pište texty, které prodávají. Brno: Computer Press, 2015. ISBN 9788025145890.

SMITH, Mike. The Native advertising Advantage: Build Authentic Content That Revolutionizes Digital Marketing and Drives Revenue Growth. McGraw-Hill Education. 2017. ISBN 9781259835681

STERNADORI, Miglena a Tim HOLMES. The Handbook of Magazine Studies: Customer Magazines as Hybrids of Journalism and PR. New Jersey: Wiley-Blackwell, 2020, 136-143. ISBN 9781119151524.

SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 2. vyd. Praha: Grada, 2009. ISBN 9788024728667.

VAREY, Richard J. Marketing Communication: Principles and Practice. 1. vyd. London: Routledge, 2002. ISBN 9780415230407.

VEČEŘA, Pavel. Úvod do dějin tištěných médií. Praha: Grada, 2015. ISBN 9788024741789.

VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada, 2009. ISBN 9788024727905.

WEBER, Larry. Marketing to the Social Web. 2. vyd. New Jersey: Wiley, 2009. ISBN 9780470410974.
Předběžná náplň práce
Tématem bakalářské práce jsou firemní časopisy mobilních operátorů Vodafone a T-mobile – ČiliChili a Charger. Cílem práce je zmapovat vývoj obsahu, nejnovější trendy a PR funkci v oblasti těchto časopisů dvou z největších operátorů působících na území České republiky. Jelikož firemní časopisy jsou odlišné od časopisů určených pro širokou veřejnost, popíší v teoretické části práce jejich historii, specifika a prolnutí s marketingovou a PR funkcí pro veřejnost i zaměstnance. V praktické části zjistím metodou kvantitativní obsahové analýzy poměr různých témat obsahu, rozděleného na obsah se společnostmi nesouvisející, vlastní reklamy, komerční články, CSR témata atp. Tím odhalím vývoj obsahu a vznik trendů v posledních třech letech fungování těchto časopisů.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Theme of the bachelor thesis are corporate magazines of the mobile operators Vodafone and T-Mobile – ČiliChili and Charger. The thesis aims to cover contents, newest trends and PR function of the magazine's belonging to two of the leading mobile operators in Czech republic. As corporate magazines for customers vary from magazines for general public, I'm going to describe their history, specifics and aspects intertwined with marketing and PR in theoretical part of the thesis. Using the quantitative content analysis I'll uncover the topic's ratios in the empirical part. The topics will be split into cathegories such as content unrelated to companies business actions, advertising, commercial articles, CSR topics and many more. This will allow me to describe and analyse contents and identify possible trends in the chosen three-year period of publishing these very magazines.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK