Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Branding The Artist: The Case of Jeff Koons
Název práce v češtině: Branding umělce: Případ Jeffa Koonse
Název v anglickém jazyce: Branding The Artist: The Case of Jeff Koons
Klíčová slova: umenie, umelec, umelecký marketing, branding, prípadová štúdia, Jeff Koons
Klíčová slova anglicky: art, artist, arts marketing, branding, case study, Jeff Koons
Akademický rok vypsání: 2018/2019
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Tereza Ježková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 16.07.2019
Datum zadání: 16.07.2019
Datum a čas obhajoby: 25.06.2020 00:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H011, Hollar - místn. č. 011
Datum odevzdání elektronické podoby:21.05.2020
Datum proběhlé obhajoby: 25.06.2020
Oponenti: Ing. Philip Katz
 
 
 
Kontrola URKUND:
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK