Závěrečná práce pojednává o dialogickém vyučování a jeho využití v současném českém školství. Rešeršní část práce se zabývá dialogem a jeho předpoklady; specifikuje, co je didaktický dialog a shrnuje jeho podmínky, cíle a nástroje. Zkoumá, jakým způsobem dialogická výuka vede k porozumění a osvojování nových znalostí a dovedností u žáků. Pojmenovává problémy dialogické výuky v současném českém školství. V praktické části je předvedena, popsána a zhodnocena dialogická vyučovací hodina přírodopisu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Závěrečná práce pojednává o dialogickém vyučování a jeho využití v současném českém školství. Rešeršní část práce se zabývá dialogem a jeho předpoklady; specifikuje, co je didaktický dialog a shrnuje jeho podmínky, cíle a nástroje. Zkoumá, jakým způsobem dialogická výuka vede k porozumění a osvojování nových znalostí a dovedností u žáků. Pojmenovává problémy dialogické výuky v současném českém školství. V praktické části je předvedena, popsána a zhodnocena dialogická vyučovací hodina přírodopisu.