Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Dialogické vyučování přírodovědných předmětů
Název práce v češtině: Dialogické vyučování přírodovědných předmětů
Název v anglickém jazyce: Dialogic Teaching in Science Classes
Klíčová slova: dialog, dialogická výuka, přírodopis, biologie
Klíčová slova anglicky: dialogue, dialogic teaching, science class, biology class
Akademický rok vypsání: 2018/2019
Typ práce: závěrečná práce CŽV
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra učitelství a didaktiky biologie (31-180)
Vedoucí / školitel: Mgr. Radka Dvořáková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 09.05.2019
Datum zadání: 09.05.2019
Datum proběhlé obhajoby: 07.06.2019
Oponenti: RNDr. Irena Chlebounová
 
 
 
Předběžná náplň práce
Závěrečná práce pojednává o dialogickém vyučování a jeho využití v současném českém školství. Rešeršní část práce se zabývá dialogem a jeho předpoklady; specifikuje, co je didaktický dialog a shrnuje jeho podmínky, cíle a nástroje. Zkoumá, jakým způsobem dialogická výuka vede k porozumění a osvojování nových znalostí a dovedností u žáků. Pojmenovává problémy dialogické výuky v současném českém školství. V praktické části je předvedena, popsána a zhodnocena dialogická vyučovací hodina přírodopisu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Závěrečná práce pojednává o dialogickém vyučování a jeho využití v současném českém školství. Rešeršní část práce se zabývá dialogem a jeho předpoklady; specifikuje, co je didaktický dialog a shrnuje jeho podmínky, cíle a nástroje. Zkoumá, jakým způsobem dialogická výuka vede k porozumění a osvojování nových znalostí a dovedností u žáků. Pojmenovává problémy dialogické výuky v současném českém školství. V praktické části je předvedena, popsána a zhodnocena dialogická vyučovací hodina přírodopisu.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK