Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Cube Fighter
Název práce v češtině: Cube Fighter
Název v anglickém jazyce: Cube Fighter
Klíčová slova: realtime, strategie, RTS, akční, hra
Klíčová slova anglicky: real-time, strategy, RTS, action, game
Akademický rok vypsání: 2018/2019
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů (32-KDSS)
Vedoucí / školitel: doc. RNDr. Jan Kofroň, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 09.05.2019
Datum zadání: 13.05.2019
Datum potvrzení stud. oddělením: 30.05.2019
Datum a čas obhajoby: 05.09.2019 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:19.07.2019
Datum odevzdání tištěné podoby:19.07.2019
Datum proběhlé obhajoby: 05.09.2019
Oponenti: RNDr. Jiří Švancara, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cieľom bakalárskej práce je vytvoriť strategickú počítačovú 3D hru, v ktorej bude mať hráč možnosť za každú vytvorenú jednotku hrať aj z tretej osoby. Cieľom hry bude zničiť všetky súperove jednotky a budovy. Hra bude mať všetky prvky klasickej strategickej hry - bude real-timeová a založená na tvorení rôznych druhov budov a jednotiek. Hra bude určená pre jedného hráča, ktorý bude hrať proti umelej inteligencii. Podstatou bude najmä vytvorenie zmysluplného, dostatočne komplexného a ľahko rozšíriteľného hracieho prostredia. Hra bude naprogramovaná v C# a určená pre OS Windows.
Seznam odborné literatury
[1] Adam Nathan, WPF 4 Unleashed, Sams publishing, 2010.
[2] Microsoft, WPF Apps With The Model-View-ViewModel Design Pattern, http://msdn.microsoft.com/en-us/magazine/dd419663.aspx.
[3] Unity 3D: https://unity3d.com/unity/system-requirements
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK