Socialne siete a žiaci 2. stupňa základnej školy
Název práce v jazyce práce (slovenština): | Socialne siete a žiaci 2. stupňa základnej školy |
---|---|
Název práce v češtině: | Sociální sítě a žáci 2. stupně základní školy |
Název v anglickém jazyce: | Social networks and students of Key Stage II. |
Klíčová slova: | Sociálne siete, online, scroll, Youtube, follow, aplikácia |
Klíčová slova anglicky: | Social networks, online, scroll, Youtube, follow, apps |
Akademický rok vypsání: | 2018/2019 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | slovenština |
Ústav: | HTF - Katedra učitelství (28-08) |
Vedoucí / školitel: | doc. PhDr. Petr Sak, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 30.04.2019 |
Datum zadání: | 30.04.2019 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 30.04.2019 |
Datum a čas obhajoby: | 24.09.2019 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 09.05.2019 |
Datum proběhlé obhajoby: | 24.09.2019 |
Oponenti: | doc. PhDr. Miroslava Váňová, CSc. |
Zásady pro vypracování |
Práca poukazuje na sociálne siete, ktoré žiaci druhého stupňa najviac v dnešnej dobe využívajú. Veľkú pozornosť venuje i youtuberingu, ktorý je medzi mladou generáciou obľúbeným fenoménom, vďaka ktorému môžu sledovať svoje vzory a tématicky zamerané videá. |
Seznam odborné literatury |
KOLESÁROVÁ, Karolína. Životní styl v informační společnosti, 2016
STAŠOVÁ, Leona, Gabriela SLANINOVÁ a Iva JUNOVÁ. Nová generace: vybrané aspekty socializace a výchovy současných dětí a mládeže v kontextu medializované společnosti, 2015 BUERMANN, Uwe. Jak (pře)žít s médii: příležitosti a hrozby informačního věku a nové úkoly pedagogiky, 2009 SPITZER, Manfred. Digitální demence: jak připravujeme sami sebe a naše děti o rozum, 2015 LUKIČ, Ľubomír a Pavol SOKOL. (Ne)bezpečie sociálnych sietí, 2014 |