Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingový plán sportovního klubu v neziskovém prostředí
Název práce v češtině: Marketingový plán sportovního klubu v neziskovém prostředí
Název v anglickém jazyce: Marketing plan of a sports club in a non-profit environment
Klíčová slova: marketingový mix, analýza SWOT, SWOT matice, spolek, nekomerční marketing, akční program, marketingová strategie
Klíčová slova anglicky: marketing mix, SWOT analysis, SWOT matrix, association, non-profit marketing, action program, marketing strategy
Akademický rok vypsání: 2018/2019
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 18.04.2019
Datum zadání: 18.04.2019
Datum a čas obhajoby: 25.08.2020 08:30
Místo konání obhajoby: FTVS UK, José Martího 269/31, Praha 6, U20, H246, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:16.07.2020
Datum odevzdání tištěné podoby:16.07.2020
Datum proběhlé obhajoby: 25.08.2020
Oponenti: Mgr. Jan Procházka, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Stěžejním cílem této bakalářské práce bude vytvořit na základě sebraných a zanalyzovaných dat marketingový plán pro neziskovou sportovní organizaci TJ SK Markvartice. Vytvořený marketingový plán bude vycházet z analýzy současné situace daného klubu a zároveň využívat poznatků neziskového marketingu tak, aby bylo v letech 2020 – 2024 dosaženo stanovených klubových cílů.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The main aim of this thesis will be to create a marketing plan for non-profit sports organization TJ SK Markvartice based on collected and analyzed data. The created marketing plan will be based on an analysis of the current situation of the club and at the same time use the knowledge of non-profit marketing so that the goals set are achieved in 2020-2024.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK