FTVS UK, José Martího 269/31, Praha 6, U20, H246, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:
16.07.2020
Datum odevzdání tištěné podoby:
16.07.2020
Datum proběhlé obhajoby:
25.08.2020
Oponenti:
Mgr. Jan Procházka, Ph.D.
Předběžná náplň práce
Stěžejním cílem této bakalářské práce bude vytvořit na základě sebraných a zanalyzovaných dat marketingový plán pro neziskovou sportovní organizaci TJ SK Markvartice. Vytvořený marketingový plán bude vycházet z analýzy současné situace daného klubu a zároveň využívat poznatků neziskového marketingu tak, aby bylo v letech 2020 – 2024 dosaženo stanovených klubových cílů.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The main aim of this thesis will be to create a marketing plan for non-profit sports organization TJ SK Markvartice based on collected and analyzed data. The created marketing plan will be based on an analysis of the current situation of the club and at the same time use the knowledge of non-profit marketing so that the goals set are achieved in 2020-2024.