Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Učíme se navzájem
Název práce v češtině: Učíme se navzájem
Název v anglickém jazyce: Learning from Each Other
Klíčová slova: Klima třídy, klima školy, první stupeň základní školy, druhý stupeň základní školy, klíčové kompetence, mezipředmětové vztahy, projekt, spolupráce
Klíčová slova anglicky: school climate, class climate, primary school, lower secondary school, key competences, inter-subject relations, project, cooperation
Akademický rok vypsání: 2018/2019
Typ práce: závěrečná práce CŽV
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra učitelství a didaktiky biologie (31-180)
Vedoucí / školitel: RNDr. Irena Chlebounová
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 02.04.2019
Datum zadání: 29.01.2021
Datum odevzdání elektronické podoby:19.04.2021
Datum proběhlé obhajoby: 03.06.2021
Oponenti: RNDr. Vanda Janštová, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Závěrečná práce „Učíme se navzájem“ předkládá náměty a možnosti spolupráce a propojenosti mezi žáky prvního a druhého stupně základních škol.
Teoretická část se dotýká charakteristiky žáků na prvním a druhém stupni ZŠ, jako cílové skupiny při vzájemné spolupráci. Věnuje se klimatu třídy i klimatu školy, která je při společných aktivitách žáků ovlivněna. Dále jsou zde nastíněny možnosti vzájemné spolupráce pedagogů prvního a druhého stupně ZŠ, která je předpokladem pro vytvoření funkčních věkově různorodých skupin žáků.
Praktická část práce pak navrhuje a popisuje konkrétní možné příklady spolupráce mezi žáky i pedagogy prvního a druhého stupně základní školy. Jednotlivé aktivity jsou koncipovány tak, aby setkávání probíhala v průběhu celého školního roku. Jednotlivé příklady mohou sloužit jako metodický návod pro vyučující, kteří by se chtěli těmito činnostmi zabývat.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The thesis - ,,Learning from Each Other“ - deals with topics and possibilities of cooperation between students of primary and lower secondary schools.
The theoretical framework is based on description of students at the primary and lower secondary level of education - the cooperating target group. The main topics are class and school climate that are both influenced during common activities of students. Possibilities of cooperation between primary and lower secondary teachers are also outlined since they are essential for creation of functional age – differentiated student groups.
In the practical part, there are specific examples of cooperation between teachers and students. All the individual activities are made the way that the students meet regularly throughout the whole school year. These examples of activities serve as a methodical framework for other teachers.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK