Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 393)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Kázeň a začínající učitel
Název práce v češtině: Kázeň a začínající učitel
Název v anglickém jazyce: Discipline and the beginning teacher
Klíčová slova: Začínající učitel, profese učitele, učitel, uvádějící učitel, kázeň, nekázeň, problémy začínajícího učitele
Klíčová slova anglicky: beginning teacher, proffesion of teacher, teacher, state teacher, discipline, indiscipline, problems of beginning teacher
Akademický rok vypsání: 2018/2019
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra pedagogiky (41-KPG)
Vedoucí / školitel: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 25.03.2019
Datum zadání: 21.11.2019
Datum a čas obhajoby: 10.09.2020 14:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:22.07.2020
Datum proběhlé obhajoby: 10.09.2020
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
BP má charakter převážně teoreticko-empirické povahy, je založena metodě kvalitativního šetření (s výzkumným šetřením – rozhovory se začínajícími učiteli). Cílem práce je zjistit, jak si začínající učitelé udržují kázeň ve školách, kdo a jak jim pomáhá při udržení kázně žáků.

Seznam odborné literatury
Bendl, S. (2001). Školní kázeň: metody a strategie. Praha: ISV.
Bendl, S. (2011). Kázeňské problémy ve škole (Aktualiz. a dopl. vyd). Praha: Triton.
Horák, J. (2001). Výchovné problémy současné školy. Liberec: Technická univerzita.
Podlahová, L. (2002). Ze studenta učitelem: student - praktikant - začínající učitel. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
ŠVAŘÍČEK, R., ŠEĎOVÁ, K. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál, 2007.
Vališová, A. (1998). Autorita jako pedagogický problém. Praha: Karolinum.

Předběžná náplň práce
I.fáze : vymezit a formulovat cíl praktické části, zorientovat se v literatuře a informačních zdrojích, zpracovat doporučené prameny v teoretické části, navrhnout metody projektu BP.
II.fáze: realizovat projekt BP dle stanovených metod.
III.fáze: analyzovat výsledky, interpretovat závěry a shrnout výstupy projektu BP, dokončit BP dle stanovených formálních požadavků.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK