Změna školního prostředí z hlediska psychického rozvoje a začleňování vietnamských žáků
Název práce v češtině: | Změna školního prostředí z hlediska psychického rozvoje a začleňování vietnamských žáků |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Change of the school environment from the aspect of psychological development and inclusion of Vietnamese pupils |
Klíčová slova: | Vietnamské děti, Vietnam, žáci-cizinci, migrace, integrace, adaptace, kultura, společnost, kvalitativní výzkum, rozhovory |
Klíčová slova anglicky: | Keywords: Vietnamese children, Vietnam, foreign students, migration, integration, adaptation, culture, society, qualitative research, interviews |
Akademický rok vypsání: | 2018/2019 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | HTF - Katedra učitelství (28-08) |
Vedoucí / školitel: | doc. Pavlína Janošová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 12.03.2019 |
Datum zadání: | 12.03.2019 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 12.03.2019 |
Datum a čas obhajoby: | 06.02.2024 13:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 26.12.2023 |
Datum proběhlé obhajoby: | 06.02.2024 |
Oponenti: | PhDr. Jana Procházková |
Zásady pro vypracování |
průběžné konzultace, oslovení respondentů metodou snow ball, tvorba výzkumu a volba kvalitativní metody hodnocení dat, analýza nálezů, tvorba a finalizace teoretické i empirické práce, rešerše v národních a mezinárodních databázích |
Seznam odborné literatury |
Švaříček, Šeďová a kol. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách
Cílková, Schonerová, Náměty pro multikulturní výchovu Vágnerová, Klégrová, Poradentská psychologická diagnostika dětí a dospívajících Vágnerová, Pedagogika školního věku Vágberová, Školní poradentská psychologie pro pedagogy Havlík, Úvoc do sociologie odborné články |