Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
ICT v práci ředitele základní školy
Název práce v češtině: ICT v práci ředitele základní školy
Název v anglickém jazyce: ICT in work of principal of primary school
Klíčová slova: ředitel, základní škola, ICT, nedostatek, zdroje
Klíčová slova anglicky: principal, primary school, ICT, deficiency, resources
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV)
Vedoucí / školitel: PhDr. Mgr. Vlastimil Hubert, MBA
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 06.03.2019
Datum zadání: 06.03.2019
Datum a čas obhajoby: 10.09.2020 08:00
Místo konání obhajoby: Myslíkova 7, Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:21.07.2020
Datum proběhlé obhajoby: 10.09.2020
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (SMG) (OSZD004SM)
Oponenti: doc. PhDr. Martin Kursch, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Tato bakalářská práce se zabývá nedostatky, se kterými se potýkají ředitelé základních škol v oblasti ICT. Jedná se zejména o nedostatky zdrojů, a to jak tvrdých zdrojů zahrnující materiální ICT vybavení, nedostatek místa pro umístění ICT vybavení a nevyhovující konektivitu k internetu, tak i zdrojů měkkých v oblasti lidských zdrojů. Tato práce má dva cíle. Prvním cílem práce je zjistit velikost a druh těchto nedostatků a druhým cílem je vypracovat doporučení pro ředitele základních škol, které by jim mohlo pomoci tyto nedostatky řešit. Výzkum, který je součástí této práce, se zaměřil na respondenty z řad ředitelů základních škol Jihomoravského kraje. Druhým cílem je sestavení doporučení pro ředitele základních škol, jak tyto nedostatky v oblasti ICT na školách řešit.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This bachelor thesis deals with deficiencies that elementary school principals must solve in the field of ICT. In particular, there is a lack of the resources available, especially hard sources including ICT equipment, a lack of space for ICT equipment and inadequate connectivity on the Internet, but also soft resources in the field of human resources are missing. This thesis has two goals. The first goal is to find out what kind of deficiencies it is and how big they are and the second goal is to make recommendations for elementary school principals how to deal with these deficiencies. The research that is part of this thesis was focused on principals of elementary schools in the South Moravian Region. The second goal is to make a recommendation for the principals how to deal with the deficits in ICT at their schools.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK