Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 392)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vzdělávací program pro církevní mateřské školy s názvem "Já v tebe věřím"
Název práce v češtině: Vzdělávací program pro církevní mateřské školy s názvem "Já v tebe věřím"
Název v anglickém jazyce: Education Program of Church Preschool is called I believe in you.
Klíčová slova: Předškolní věk, hudba, hudební vnímání, prožitek, vzdělávací program, Franz Kett, víra, stvoření světa
Klíčová slova anglicky: Preschool-age, music, musical perception, experience, educational program, Franz Kett, faith, creation of the Word
Akademický rok vypsání: 2018/2019
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra hudební výchovy (41-KHV)
Vedoucí / školitel: doc. PaedDr. Miloš Kodejška, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 27.02.2019
Datum zadání: 27.02.2019
Datum a čas obhajoby: 09.09.2020 08:30
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 8, Praha 1, S101, 101
Datum odevzdání elektronické podoby:23.07.2020
Datum proběhlé obhajoby: 09.09.2020
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (UMŠ) (OSZD004MS)
Oponenti: PhDr. Petra Slavíková, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Práce pojednává o vzdělávacím programu pro církevní mateřské školy. Teoretická část představuje poznatky z oblasti utváření osobnosti dítěte v předškolním věku, charakteristiku hudebního vnímání dítěte, projektové a prožitkové učení. Hlavní pozornost autorka věnuje možnostem, jak předávat dětem víru prostřednictvím pedagogiky Franze Ketta. Stane se inspirací k celkovému rozvoji dítěte v předškolním věku se zaměřením na náboženskou výchovu. V praktické části autorka uskutečňuje kvalitativní výzkum u dětí navštěvující vybranou církevní mateřskou školu. Cílem bude seznámit děti s příběhem o stvoření světa, prohloubit jejich znalosti a víru prostřednictvím prožitku a hudby.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The present thesis deals with the educational program for church kindergartens. The theoretical part comprises of the knowledge of formation of the child's personality in preschool-age, characteristics of the child’s musical perception, project and experiential learning. The author's main focus is on the possibilities of passing the faith on children through the Franz Kett’s pedagogy who becomes the inspiration to the general development of the preschool-age children with the focus on religious education. In the practical part, the author realizes quality research based on children attending the church kindergarten. The aim is to familiarize children with the creation of the world in seven days and deepen their knowledge and fate through experience and music.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK