Digitalizace ve výuce elektrotechnickém oboru na středním odborném učilišti ŠKODA AUTO
Název práce v češtině: | Digitalizace ve výuce elektrotechnickém oboru na středním odborném učilišti ŠKODA AUTO |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Digitization in Teaching Electrical Engineering at the ŠKODA AUTO Vocational School |
Klíčová slova: | digitalizace, e-learning, virtuální realita |
Klíčová slova anglicky: | digitization, e-learning, virtual reality |
Akademický rok vypsání: | 2018/2019 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra pedagogiky (41-KPG) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Martin Čapek Adamec, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 12.02.2019 |
Datum zadání: | 12.02.2019 |
Datum a čas obhajoby: | 10.09.2020 09:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R231, 231, posluchárna chemie, 2. patro, vlevo, na konci chodby za mříží |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 22.07.2020 |
Datum proběhlé obhajoby: | 10.09.2020 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | Ing. Karolina Duschinská, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Práce bude zaměřena na využívání nových metod a pomůcek ve výuce elektro oborů na středním odborném učilišti ŠKODA AUTO. Cílem práce je zjištění kladů a záporů využívání těchto metod a pomůcek jak ze stran žáků ta i pedagogů. |
Seznam odborné literatury |
Seznam odborné literatury (výběr 5-10 titulů) záznam uvést dle citační normy! MAŃÁK, J. ŠVEC,V. Výukové metody. 1. Vyd. Brno: Paido, 2003. ISBN 80-7315-039-5.
PRŮCHA, J. Moderní pedagogika. 2 přepracované a aktualizované vyd. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-631-4 RYS, S. Příprava učitele na vyučování. 1. vyd. Praha:Státní pedagogické nakladatelství, 1979 FISHER, Robert. Učíme děti myslet a učit se: Praktický průvodce strategiemi vyučování. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-262-0043-7 ČADÍLEK, Miroslav. Didaktika odborného výcviku technických oborů. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 1995, 134 s. ISBN 80-210-1081-9 |
Předběžná náplň práce |
1. Popis způsobů výuky v praktické výuce.
2. Popis dosud používaných pomůcek. 3. Popis nových digitálních pomůcek a využívání nového výukového softwaru. 4. Dotazník na nové výukové programy a pomůcky. 5. Vyhodnocení dotazníku. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
1. Description of teaching methods in practical teaching.
2. Description of aids used so far. 3. Description of new digital aids and the use of new educational software. 4. Questionnaire on new tutorials and aids. 5. Evaluation of the questionnaire. |