City branding krajských měst v Česku
Název práce v češtině: | City branding krajských měst v Česku |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | City branding of Czech regional capital cities |
Klíčová slova: | brand; branding; place branding; city branding; place marketing; corporate identity; grafický symbol; znak; logo; nová regionální geografie; regionální rozvoj; regionální identita; krajské město; Česko |
Klíčová slova anglicky: | brand; branding; place branding; city branding; place marketing; corporate identity; graphical symbol; emblem; logo; new regional geography; regional development; regional identity; regional capital city; Czechia |
Akademický rok vypsání: | 2018/2019 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31-340) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Miroslav Šifta, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 17.10.2018 |
Datum zadání: | 02.11.2018 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 06.05.2020 |
Datum proběhlé obhajoby: | 25.06.2020 |
Oponenti: | Mgr. Miloslav Šerý, Ph.D. |
Předběžná náplň práce |
City branding krajských měst v Česku Práce se zabývá city brandingem krajských měst v Česku. Jejím cílem jeporovnat city branding českých krajských měst, a tím odhalit jeho funkční mechanismy používané v praxi. Práce v teoretické rovině pojednává o konceptu brandingu, o jeho funkcích, účelu a cílech v obecném měřítku. Největší pozornost je věnována place a city brandingu. V teoretické části práce je představena analýza současného city brandingu českých krajských měst. Páteří práce je empirická část snažící se nalézt odpověď na šest otázek. Otázky jsou rozděleny do tří okruhů –interpretacečeských krajských city brandů,motivacek jejich vytvoření, užívání, a nakonec způsob jejichužívání asprávy. Odpovědi na výzkumné otázky poté mají za úkol odkrýt stav českého city brandingu a upřesňují tak hlavní cíl práce. V práci je použita kombinace kvantitativních a kvalitativních metod. Její výsledky mohou být aplikovatelné např. v oblasti marketingu, public relations, případně regionálního rozvoje. Práce by mohla posloužit jako příručka city brandingu pro odpovědné zaměstnance (nejen) městských úřadů krajských měst. |