Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingový mix sportovního studia JOYfit
Název práce v češtině: Marketingový mix sportovního studia JOYfit
Název v anglickém jazyce: Marketing mix of the JOYfit studio
Klíčová slova: marketingový mix, 7P, SWOT analýza, JOYfit studio
Klíčová slova anglicky: marketing mix, 7P, SWOT analysis, JOYfit studio
Akademický rok vypsání: 2018/2019
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 09.10.2018
Datum zadání: 09.10.2018
Datum a čas obhajoby: 17.01.2019 09:00
Místo konání obhajoby: FTVS UK, José Martího 269/31, Praha 6, U20, H276, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:10.12.2018
Datum odevzdání tištěné podoby:13.12.2018
Datum proběhlé obhajoby: 17.01.2019
Oponenti: Mgr. Markéta Pecinová, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem této práce je analyzovat stávající marketingový mix sportovního studia JOYfit. Na základě získaných podnětů pak navrhnout případné úpravy současného marketingového mixu, které by společnosti měly pomoci získat větší počet zákazníků.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The objective of this thesis is to analyze the current marketing mix of the JOYfit sports studio. On the basis of the gathered information suggest eventual adjustments of the current marketing mix, which should help the company to get a higher number of customers.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK