Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Možnosti třídění bioodpadu ve škole - návrh výukového programu v konkrétní škole
Název práce v češtině: Možnosti třídění bioodpadu ve škole - návrh výukového programu v konkrétní škole
Název v anglickém jazyce: Eventualities of Sorting of Biological Waste in Secondary School – the Draft of the Educational Program in the Particular Secondary School
Klíčová slova: výukový program, bioodpady, aktivizační metody
Klíčová slova anglicky: educational program, biowaste, activating methods
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: závěrečná práce CŽV
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra učitelství a didaktiky biologie (31-180)
Vedoucí / školitel: RNDr. Jan Mourek, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 05.09.2018
Datum zadání: 05.09.2018
Datum proběhlé obhajoby: 19.09.2018
Oponenti: RNDr. Irena Chlebounová
 
 
 
Předběžná náplň práce
Závěrečná práce zpracovává námět na výukový program pro žáky druhého stupně základních škol nebo nižších ročníků gymnázií. Výukový program je zaměřen na třídění bioodpadů v konkrétní škole. V literární rešerši jsou shrnuty základní informace o třídění bioodpadů v České republice a dalších zemích Evropské unie.
Hlavními výstupy práce jsou návrh na výukovou hodinu, metodická příručka pro učitele, pracovní list a další doprovodné materiály.
Celý výukový program, včetně všech vytvořených materiálů, byl ověřen v praxi během realizace jeho pilotní verze. Ta proběhla v dubnu 2016 na Základní škole v Hradištku.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The final thesis deals with educational program for students of secondary school or lower grades grammar school. Aim of the educational program is to develop separation system of biowaste in concrete school. The literature review summarizes basic information about separation of biowaste in the Czech Republic and other member states of the European Union.
The main outcomes of the work are draft educational lesson, a methodological guide for teachers, worksheet and other materials.
The educational program and the supplementary materials were tested in praxis in April 2016 at the elementary school in Hradištko.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK