Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingová segmentace trhu: Typologie spotřebitelů v rámci běžeckých závodů na území České republiky
Název práce v češtině: Marketingová segmentace trhu: Typologie spotřebitelů v rámci běžeckých závodů na území České republiky
Název v anglickém jazyce:
Akademický rok vypsání: 2018/2019
Typ práce: disertační práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra managementu sportu (51-300100)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 21.08.2018
Datum zadání: 21.08.2018
Datum potvrzení stud. oddělením: 21.08.2018
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK