Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Komunikační analýza vybraných produktů značky adidas Originals a vliv komunikace na odprodej modelů této značky
Název práce v češtině: Komunikační analýza vybraných produktů značky adidas Originals a vliv komunikace na odprodej modelů této značky
Název v anglickém jazyce: Marketing analysis of selected articles from adidas Originals and the impact of marketing communications on its sales
Klíčová slova: Komunikace, prodej, analýza, strategie, brand, adidas, Originals, tenisky, NMD, Deerupt
Klíčová slova anglicky: Marketing, communications, sales, analysis, strategy, adidas, Originals, sneakers, NMD, Deerupt
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 13.08.2018
Datum zadání: 13.08.2018
Datum a čas obhajoby: 12.06.2019 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H108, Hollar - místn. č. 108
Datum odevzdání elektronické podoby:10.05.2019
Datum proběhlé obhajoby: 12.06.2019
Oponenti: Ing. Ladislav Báča
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
Chaffey, D., et al. Internet Marketing: Strategy, implementation and practice.1st edition. Harlow (England): Pearson Education Limited, 2000.

Kotler, P. - Trias de Bes, F. Inovativní marketing. Grada, 2005

Lea-Greenwood, G., 2012. Fashion Marketing Communications. John Wiley & Sons.

Thompson, Derek. Hit Makers. The Science of Popularity in an Age of Distraction. Penguin Press, 2017

ARMSTRONG-GIBBS, Fiona. a Tamsin. MCLAREN. Marketing fashion footwear: the business of shoes. New York: Fairchild Books, 2016. ISBN 9781472579317.
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií značky adidas, konktrétně komunikací značky adidas Originals a siluet obuvi NMD a Deerupt, které pod ni spadají. Cílem práce je analyzovat komunikaci o těchto modelech a porovnat ji s odprodejními daty; snahou je definovat vliv marketingu na vnímání a prodej modelů. Zároveň se práce soustředí na sekundární trh, na vývoj cen daných siluet.
Teoretická část práce se věnuje definicím marketingových konceptů souvisejících s komunikací značky adidas, respektive značky adidas Originals. Tato část obsahuje také informace o značce: její stručnou historii, produkty a distribuci. Nechybí ani rychlý náhled do fenoménu sekundárního trhu s obuví.
Praktická část zkoumá komunikaci na jednotlivých úrovních distribučního řetězce a prodejní data; jaké množství výrobků si obchody předobjednaly, případně doobjednaly, a jak se produktům dařilo na maloobchodní úrovni. Zkoumány jsou také ceny a objemy prodaných modelů na sekundárním trhu a prostřednictvím dotazníkového šetření je vyhodnoceno povědomí veřejnosti.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The bachelor thesis is centered around the marketing communications of adidas Originals, specifically around the NMD and Deerupt footwear silhouettes. Its goal is to analyze the ways in which these sneakers were promoted and compare this information with sales data; ultimately, the aim is to define the impact of marketing on perception and sell-out of the given silhouettes. At the same time the work explores the resell market and the development of sneaker prices on this secondary market.
The theoretical part of the thesis defines marketing concepts related to adidas Originals' marketing communications. This part also includes background information about adidas: its history, an overview of the discussed products and how adidas distributes its products. Lastly, the theoretical part includes an introduction to the secondary sneaker market.
In the practical part various ways of promotion on different levels of the distribution chain are examined and compared with sales data; how many products were pre-ordered and re-ordered and how they performed in retail stores. Additionally, prices and volumes of articles sold on the secondary market are discussed and public awareness of the brand and its products is evaluated via a survey.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK