Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Porovnání strategických komunikací hlavního města Prahy a České republiky směrem k zahraničnímu a českému publiku v rámci oslav 100. výročí vzniku republiky
Název práce v češtině: Porovnání strategických komunikací hlavního města Prahy a České republiky směrem k zahraničnímu a českému publiku v rámci oslav 100. výročí vzniku republiky
Název v anglickém jazyce: Comparison of strategic communication of main city Prague and Czech Republic towards non-Czech and Czech public within celebrations of 100. anniversary establishment of Czechoslovakia
Klíčová slova: Destinační marketing, propagace destinace, komunikace v cestovním ruchu, státní komunikační agentura, historické výročí
Klíčová slova anglicky: Destination marketing, destination promotion, tourism communication, national communication agency, historic anniversary
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Jan Halada, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 10.08.2018
Datum zadání: 10.08.2018
Datum a čas obhajoby: 14.06.2019 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H107, Hollar - místn. č. 107
Datum odevzdání elektronické podoby:13.05.2019
Datum proběhlé obhajoby: 14.06.2019
Oponenti: PhDr. Nora Dolanská
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
BERÁNEK, Jaromír a kol. Ekonomika cestovního ruchu. 1. vydání. Mag Consulting, 2013. ISBN 978-80-86724-46-1.

CARLZON, Jan. Moments of truth. 1. vydání. New York: Harper and Row, 1987. ISBN 0-06-091580-3.

HEJLOVÁ, Denisa. Public relations. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2015. ISBN 978-80-247-5022-4.

JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 2. aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2012. ISBN 978-80-247-4209-0.

JAKUBÍKOVÁ, Dagmar in VÁVRA, Oldřich. Praktické marketingové aplikace. 1. vydání. Praha: Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1307-2.

JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.

JOHN, St in NEMETHY, Andrew. Resorts Go Up and Down. Snow County. 1990, 3(7), 31-32.

KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing – destinace cestovního ruchu. 1. vydání. Praha: Ekopress, 2003. ISBN 80-86119-56-4.

KOTLER, Phillip T., John T. BOWEN a James MAKENS. Marketing for Hospitality and Tourism. 6. vydání. Londýn: Pearson, 2014. ISBN 978-01-327-8402-3.

MORRIS, David. Marketing Strategy: A Storytelling Approach. 1. vydání. Connecticut: University of New Haven Press, 2003. ISBN 978-09-362-8529-0.

MORRISON, Alastair M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vydání. Praha: Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-85605-90-2.

SEDLÁKOVÁ, Renáta. Výzkum médií: Nejužívanější metody a techniky. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2014. ISBN 978-80-247-3568-9.

SWARBROOKE, John a Susan HORNER. Business Travel and Tourism. Oxford: Butterworth-Heinemann, 2001. ISBN 978-07-506-4392-4.

TERZIBASOGLU in CATER, Carl, LOW, Tiffany, a GARROD, ed. The Encyclopedia of Sustainable Tourism. Boston: CABI, 2015. ISBN 978-1-78064-143-0.

WERBACH, Kevin a Dan HUNTER. For the Win: How Game Thinking Can Revolutionize Your Business. 1. vydání. Filadelfie: Wharton Digital Press, 2012. ISBN 978-1-61363-022-8.
Předběžná náplň práce
Tato bakalářská práce se zaměřuje na destinační marketing. Nejprve se věnuje charakteristice marketingu lokalit a cestovního ruchu, jeho cílům, cílovým skupinám, možným úskalím a komunikačním aspektům, které představují hlavně eventy a atrakce destinace. Následně popisuje tuzemské komunikační agentury (celostátní CzechTourism a pražskou Prague City Tourism), jež mají za úkol propagovat buď celý český stát nebo pouze hlavní město Prahu. Třetí kapitola pak probírá a porovnává aktivity popsaných agentur v rámci minulého roku, kdy Česká republika společně se Slovenskem oslavovala 100. výročí založení Československa a další související historická výročí. Praktickou část pak tvoří kvantitativní dotazníkové šetření, jež se zabývá povědomím o oslavách historického jubilea mezi tuzemským a zahraničním obyvatelstvem České republiky.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This thesis is focused on destination marketing. At first it explains the characteristic of this kind of marketing, its goals, target groups, potential problems and communication aspects which are represented especially by events and attractions. Theoretic part follows description of two Czech communication agencies (nationwide CzechTourism and Prague City Tourism from the capital city), when both of them are focused on propagation either the whole state, or just Prague. Third chapter then discusses and compares communication and marketing activities of both agencies, which happened last year to promote the 100th anniversary of founding Czechoslovakia and following important events. Practical part is constructed by a quantitative questionnaire survey, which is examining the awareness about celebrations of the historical jubilee between the Czech and foreign inhabitants of the Czech Republic.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK