Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Nation branding jako instrument veřejné diplomacie
Název práce v češtině: Nation branding jako instrument veřejné diplomacie
Název v anglickém jazyce: Nation branding as an Instrument of Public Diplomacy
Klíčová slova: Veřejná diplomacie, nation branding, soft power, diplomacie, značka, budování značky
Klíčová slova anglicky: Public diplomacy, nation branding, soft power, diplomacy, brand, branding
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 10.08.2018
Datum zadání: 10.08.2018
Datum a čas obhajoby: 19.09.2019 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H108, Hollar - místn. č. 108
Datum odevzdání elektronické podoby:31.07.2019
Datum proběhlé obhajoby: 19.09.2019
Oponenti: PhDr. Kamil Švec, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
ARONCZYK, Melissa. Branding the nation: the global business of national identity. Oxford: Oxford University Press, 2013. ISBN 978-0-19-975216-4.

DAVIS, Aeron. Promotional cultures: the rise and spread of advertising, public relatios, marketing and branding. Cambridge: Polity Press, 2013. ISBN 978-0-7456-3983-3.


DINNIE, Keith. Nation branding: Concepts, issues, practice. Butterworth-Heinemann, 2010. ISBN 978-0-7506-8349-4


PETERKOVÁ, Jana. Veřejná diplomacie. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2008. ISBN 978-80-7380-125-0.

SIGSGAARD, Jens Nielsen. The new era of diplomacy: the effects of public diplomacy, nation branding and cultural diplomacy. Saarbrücken: LAP LAMBERT Academic Publishing, 2011. ISBN 978-3-8443-0152-6.
Předběžná náplň práce
Tato bakalářská práce se zabývá tématem veřejné diplomacie a nation brandingu. Jejím cílem bylo představit aktuální rešerši na dané téma v historických, teoretických a empirických souvislostech se zaměřením na vzájemný vztah a provázanost obou konceptů. Téma je zkoumáno na základě literární rešerše a její komparativní analýzy. Práce přináší souhrnné pojednání o tématu reflektující současné stěžejní poznatky v oblasti.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This bachelor’s thesis focuses on the topic of public diplomacy and nation branding. The aims of this thesis are to present current knowledge of the given topic in its historical, theoretical and empirical context, bringing the focus into the both concept’s mutual relation and cohesion. The topic is examined on the base of a review and further comparative analysis. The study introduces a compendious treatise about the topic, reflecting the key contemporary knowledge in the field of nation branding and public diplomacy.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK