Nation branding jako instrument veřejné diplomacie
Název práce v češtině: | Nation branding jako instrument veřejné diplomacie |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Nation branding as an Instrument of Public Diplomacy |
Klíčová slova: | Veřejná diplomacie, nation branding, soft power, diplomacie, značka, budování značky |
Klíčová slova anglicky: | Public diplomacy, nation branding, soft power, diplomacy, brand, branding |
Akademický rok vypsání: | 2017/2018 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) |
Vedoucí / školitel: | doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 10.08.2018 |
Datum zadání: | 10.08.2018 |
Datum a čas obhajoby: | 19.09.2019 08:00 |
Místo konání obhajoby: | Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H108, Hollar - místn. č. 108 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 31.07.2019 |
Datum proběhlé obhajoby: | 19.09.2019 |
Oponenti: | PhDr. Kamil Švec, Ph.D. |
Kontrola URKUND: |
Seznam odborné literatury |
ARONCZYK, Melissa. Branding the nation: the global business of national identity. Oxford: Oxford University Press, 2013. ISBN 978-0-19-975216-4.
DAVIS, Aeron. Promotional cultures: the rise and spread of advertising, public relatios, marketing and branding. Cambridge: Polity Press, 2013. ISBN 978-0-7456-3983-3. DINNIE, Keith. Nation branding: Concepts, issues, practice. Butterworth-Heinemann, 2010. ISBN 978-0-7506-8349-4 PETERKOVÁ, Jana. Veřejná diplomacie. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2008. ISBN 978-80-7380-125-0. SIGSGAARD, Jens Nielsen. The new era of diplomacy: the effects of public diplomacy, nation branding and cultural diplomacy. Saarbrücken: LAP LAMBERT Academic Publishing, 2011. ISBN 978-3-8443-0152-6. |
Předběžná náplň práce |
Tato bakalářská práce se zabývá tématem veřejné diplomacie a nation brandingu. Jejím cílem bylo představit aktuální rešerši na dané téma v historických, teoretických a empirických souvislostech se zaměřením na vzájemný vztah a provázanost obou konceptů. Téma je zkoumáno na základě literární rešerše a její komparativní analýzy. Práce přináší souhrnné pojednání o tématu reflektující současné stěžejní poznatky v oblasti. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
This bachelor’s thesis focuses on the topic of public diplomacy and nation branding. The aims of this thesis are to present current knowledge of the given topic in its historical, theoretical and empirical context, bringing the focus into the both concept’s mutual relation and cohesion. The topic is examined on the base of a review and further comparative analysis. The study introduces a compendious treatise about the topic, reflecting the key contemporary knowledge in the field of nation branding and public diplomacy. |