Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Využití herních principů a gamifikace v marketingové komunikaci v místě prodeje
Název práce v češtině: Využití herních principů a gamifikace v marketingové komunikaci v místě prodeje
Název v anglickém jazyce: The Use of gamification in the Field of In-store Marketing Communication
Klíčová slova: Gamifikace, in-store, herní mechaniky, hra, typologie hráčů, marketingová komunikace v místě prodeje, místo prodeje
Klíčová slova anglicky: Gamification, in-store, game mechanics, game, player types, in-store marketing communication, point of sale
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Daniel Jesenský
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 10.08.2018
Datum zadání: 10.08.2018
Datum a čas obhajoby: 12.06.2019 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H107, Hollar - místn. č. 107
Datum odevzdání elektronické podoby:07.05.2019
Datum proběhlé obhajoby: 12.06.2019
Oponenti: Mgr. Ing. Marek Vranka
 
 
 
Kontrola URKUND:
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK