Master of the Carpet: 3D akční hra z pohledu hráče
Název práce v češtině: | Master of the Carpet: 3D akční hra z pohledu hráče |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Master of the Carpet: A 3D first-person action game |
Klíčová slova: | 3D hra, Magic Carpet, procedurální generování terénu, Unity |
Klíčová slova anglicky: | 3D game, Magic Carpet, procedural terrain generation, Unity |
Akademický rok vypsání: | 2017/2018 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů (32-KDSS) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 19.06.2018 |
Datum zadání: | 19.06.2018 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 04.07.2018 |
Datum a čas obhajoby: | 06.09.2018 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 20.07.2018 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 20.07.2018 |
Datum proběhlé obhajoby: | 06.09.2018 |
Oponenti: | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je vytvořit 3D počítačovou hru vycházející z Magic Carpet - DOSové hry z roku 1994. Hráč zde představuje kouzelníka pohybujícího se na létajícím koberci. V každém levelu je úkolem posbírat dostatečné množství many. Přitom hráč staví hrady, ve kterých manu shromažďuje, má k dipozici širokou sadu kouzel a bojuje s různými druhy příšer - suchozemskými, vodními nebo létajícími. Kromě toho také soupeří s dalšími kouzelníky vybavenými umělou inteligencí.
Hra bude vytvořena na platformě Unity. Herní terén bude procedurálně generován. Součástí práce bude také tvorba rozšíření editoru umožňujícího snadný návrh jednotlivých levelů hry. Cílem není implementovat všechny detaily původní hry, ale spíše vytvořit herní základ, který je možno dopracovat do podoby úplné modernizované verze originální hry. |
Seznam odborné literatury |
* Unity Game Engine, https://unity3d.com/learn
* Jeffrey Richter: CLR via C# (3rd Edition), Microsoft Press, February 2010 * Jon Skeet: C# in Depth (2nd Edition), Manning Publications, November 2010 * MSDN Library, https://msdn.microsoft.com/library |