Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Komparace marketingového mixu dvou konkurenčních jóga studií
Název práce v češtině: Komparace marketingového mixu dvou konkurenčních jóga studií
Název v anglickém jazyce: The comparison of marketing mix of two yoga studios in the role of competitors
Klíčová slova: zákazník, marketing, sportovní služby, hloubkové interview, kvalita služeb
Klíčová slova anglicky: customer, marketing, sports services, in-depth interview, service quality
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 23.04.2018
Datum zadání: 06.06.2018
Datum a čas obhajoby: 18.06.2020 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:25.05.2020
Datum odevzdání tištěné podoby:26.05.2020
Datum proběhlé obhajoby: 18.06.2020
Oponenti: Mgr. Markéta Pecinová, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Hlavním cílem této práce je analýzou marketingového mixu zjistit, jaké studio je výhodnější pro zákaznickou skupinu, kterou tvoří studenti a které by podpořilo jejich zákaznickou loajalitu. Pro studii byla vybrána dvě zařízení Jóga Letná a Yogacentrum Holešovice. Výzkum využívá kvalitativních metod - pozorování a hloubkových rozhovorů s respondenty,kteří si obě studia vyzkoušeli.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The main goal of this work is to find out by analysis of marketing mix, which studio is advantageous for students and which would boost their customer loyalty. Jóga Letná and Yogacentrum Holešovice were chosen for this study. This research is performed by qualitative survey based on my observation and depth interviews with respondents, who tried both yoga studios.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK