Veřejné zakázky malého rozsahu ve veřejném školství
Název práce v češtině: | Veřejné zakázky malého rozsahu ve veřejném školství |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Small-scale public procurement on public shools |
Klíčová slova: | veřejná zakázka, finanční kontrola, veřejné výdaje, veřejná škola |
Klíčová slova anglicky: | Small-scale public procurement, financial kontrol. public expenditure, public school |
Akademický rok vypsání: | 2017/2018 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Zuzana Matušková |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 20.10.2017 |
Datum zadání: | 20.04.2018 |
Datum a čas obhajoby: | 23.05.2018 13:00 |
Místo konání obhajoby: | Myslíkova 7, Praha 1, M209, pedagogická laboratoř |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 20.04.2018 |
Datum proběhlé obhajoby: | 23.05.2018 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (SMG) (OSZD004SM) |
Oponenti: | RNDr. Jindřich Kitzberger |
Zásady pro vypracování |
Práce bude vypracována v souladu s opatřením děkana 37/2017 a s ideovým projektem závěrečné práce. |
Seznam odborné literatury |
Zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek;
Zákon č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů (rozpočtová pravidla); Zákon č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích; Zákon č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení); Zákon č. 2/1969 Sb., o zřízení ministerstev a jiných ústředních orgánů státní správy České socialistické republiky; |
Předběžná náplň práce |
Vzhledem k rozdílným zdrojům rozpočtu organizací se předpokládají rozdílné možnosti s jejich nakládáním, závazná a volná pravidla s hospodařením. Mimo osobní výdaje, které jsou mandatorní povahy se stanovenými pravidly, se vynakládají běžné výdaje, zejména prostřednictvím veřejných zakázek. Existuje blok veřejných zakázek malého rozsahu, které s sebou přináší volnější možnosti využití zdrojů. Cílem je na základě jednotlivých zdrojů provést komparaci pravidel vynakládání prostředků u jednotlivých školských organizací. |