Mentorink začínajících učitelů v mateřské škole
Název práce v češtině: | Mentorink začínajících učitelů v mateřské škole |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Mentoring of novice teacher in kindergarten |
Klíčová slova: | vzdělávání, mentorink, mentor, mentee, začínající učitel, mateřská škola |
Klíčová slova anglicky: | Education, mentoring, mentor, mentee, novice teacher, kindergarden |
Akademický rok vypsání: | 2016/2017 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Irena Trojanová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 19.05.2017 |
Datum zadání: | 19.05.2017 |
Datum a čas obhajoby: | 29.05.2018 13:00 |
Místo konání obhajoby: | Myslíkova 7, Praha 1, M209, pedagogická laboratoř |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 19.04.2018 |
Datum proběhlé obhajoby: | 29.05.2018 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (SMG) (OSZD004SM) |
Oponenti: | PhDr. Michaela Tureckiová, MBA, CSc. |
Zásady pro vypracování |
Práce bude vypracována v souladu s opatřením děkana 37/2017 a s ideovým projektem závěrečné práce. |
Seznam odborné literatury |
ANDRYS, O., Podpora začínajících učitelů z pohledu České školní inspekce, 2017 http://konference.nidv.cz/#konference-prednasejici
BRUMOVSKÁ, T., MÁLKOVÁ, G., Mentoring: výchova k profesionálnímu dobrovolnictví. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-772-5. BULANT, M., Dobrá zpráva – do českých škol se vrací mentoring. Týdeník školství, 2015, roč. 23 (11), s. 1,5. ISSN 1210-8316. ČÁBALOVÁ, D., Pedagogika, Grada Publishing, a.s., 2011, ISBN: 978-80-247-2993-0. DLABOLA, Z., Mentoring, tentokrát optikou ředitele. Řízení školy, 2017, roč. 14 (12), s. 22. ISSN 1214-8679. DOBROVOLNÁ, S., Počátky mentoringu v Česku. Komenský: odborný časopis pro učitele základní školy, 2014/2015, roč. 139 (1), s. 5 – 11, ISSN 0323-0449. |
Předběžná náplň práce |
Cílem práce je popsat formy mentorinku začínajících učitelů v mateřské škole. Cíle bude dosaženo prostřednictvím teoretického vymezení problematiky a následného empirického zjišťování prostřednictvím kvantitativních výzkumných metod. |