Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Mentorink začínajících učitelů v mateřské škole
Název práce v češtině: Mentorink začínajících učitelů v mateřské škole
Název v anglickém jazyce: Mentoring of novice teacher in kindergarten
Klíčová slova: vzdělávání, mentorink, mentor, mentee, začínající učitel, mateřská škola
Klíčová slova anglicky: Education, mentoring, mentor, mentee, novice teacher, kindergarden
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV)
Vedoucí / školitel: Mgr. Irena Trojanová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 19.05.2017
Datum zadání: 19.05.2017
Datum a čas obhajoby: 29.05.2018 13:00
Místo konání obhajoby: Myslíkova 7, Praha 1, M209, pedagogická laboratoř
Datum odevzdání elektronické podoby:19.04.2018
Datum proběhlé obhajoby: 29.05.2018
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (SMG) (OSZD004SM)
Oponenti: PhDr. Michaela Tureckiová, MBA, CSc.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Práce bude vypracována v souladu s opatřením děkana 37/2017 a s ideovým projektem závěrečné práce.
Seznam odborné literatury
ANDRYS, O., Podpora začínajících učitelů z pohledu České školní inspekce, 2017 http://konference.nidv.cz/#konference-prednasejici

BRUMOVSKÁ, T., MÁLKOVÁ, G., Mentoring: výchova k profesionálnímu dobrovolnictví. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-772-5.

BULANT, M., Dobrá zpráva – do českých škol se vrací mentoring. Týdeník školství, 2015, roč. 23 (11), s. 1,5. ISSN 1210-8316.

ČÁBALOVÁ, D., Pedagogika, Grada Publishing, a.s., 2011, ISBN: 978-80-247-2993-0.

DLABOLA, Z., Mentoring, tentokrát optikou ředitele. Řízení školy, 2017, roč. 14 (12), s. 22. ISSN 1214-8679.

DOBROVOLNÁ, S., Počátky mentoringu v Česku. Komenský: odborný časopis pro učitele základní školy, 2014/2015, roč. 139 (1), s. 5 – 11, ISSN 0323-0449.
Předběžná náplň práce
Cílem práce je popsat formy mentorinku začínajících učitelů v mateřské škole. Cíle bude dosaženo prostřednictvím teoretického vymezení problematiky a následného empirického zjišťování prostřednictvím kvantitativních výzkumných metod.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK