Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Rozvoj komunikace po zavedení kochleárního implantátu u dětí s těžkým kombinovaným postižením v podmínkách dětského domova
Název práce v češtině: Rozvoj komunikace po zavedení kochleárního implantátu u dětí s těžkým kombinovaným postižením v podmínkách dětského domova
Název v anglickém jazyce: Development of communication after introduction of a cochlear implant in children with severe combined disabilities in the conditions of a chold´s home
Klíčová slova: kochleární implantát, těžké kombinované postižení, ústavní výchova, komunikace,
Klíčová slova anglicky: cochlear implant, severe combined disability, institutional education, communication
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra speciální pedagogiky (41-KSP)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Kateřina Hádková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 11.02.2016
Datum zadání: 11.02.2016
Datum a čas obhajoby: 30.05.2018 12:30
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, SAL-V, Velký sál, suterén po hlavním schodišti
Datum odevzdání elektronické podoby:17.04.2018
Datum proběhlé obhajoby: 30.05.2018
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: PhDr. Mgr. Pavlína Šumníková, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Srovnání kazuistik tří klientů dětského domova pro děti s kombinovaným postižením po zavedení kochleárního implantátu. Všichni mají diagnostikováno kombinované postižení. Všichni mají také diagnostikováno mentální postižení. Všichni prošli ústavní výchovou v době zavední KI.
Cílem je porovnání výsledků a efektivity výuky komunikace po zavedení KI. Použité metody výzkumu jsou polostrukturovaný rozhovor s pečujcími osobami, přímé pozorování respondentů a nahlížení do lékařské dokumentace
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Comparison of three case studies of clients home for children with multiple disabilities after the introduction of a cochlear implant. All have diagnosed a combined handicap. All also have mental disabilities. All passed institutional care at the time after transplantation KI.

The goal is to compare the results and effectiveness of teaching communication after the introduction of KI. Used research methods are interviews with caring people, direct observation of respondents and access to medical records.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK