IT ve výuce fyziky na ZŠ v tématu "délka a její měření"
Název práce v češtině: | IT ve výuce fyziky na ZŠ v tématu "délka a její měření" |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | ICT in physics education for lower secondary schools within the topic "length and its measurement" |
Klíčová slova: | fyzikální vzdělávání, IT, 2. stupeň ZŠ, délka |
Klíčová slova anglicky: | physics education, ICT, lower secondary school, length |
Akademický rok vypsání: | 2017/2018 |
Typ práce: | závěrečná práce CŽV |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra didaktiky fyziky (32-KDF) |
Vedoucí / školitel: | doc. RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 11.04.2018 |
Datum zadání: | 11.04.2018 |
Oponenti: | RNDr. Martina Kekule, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
1. Provést částečnou rešerši týkající se využití IT ve výuce fyziky.
2. Navrhnout konkrétní využití tabletů ve výuce fyziky na 2. stupni ZŠ, včetně pracovních listů. 3. Navrhnout konkrétní využití chytrých telefonů ve výuce fyziky na 2. stupni ZŠ, včetně pracovních listů. |
Seznam odborné literatury |
Hejnová, E., Kolářová, R., Bdinková, V., & Kamenická, V. (2009). Měření fyzikálních veličin. Praha: Prometheus.
Petty, G. (1996). Moderní vyučování. Praha: Portál. učebnice fyziky pro ZŠ |