Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Analýza obrazu značky Renault v českých motoristických médiích
Název práce v češtině: Analýza obrazu značky Renault v českých motoristických médiích
Název v anglickém jazyce: Analysis of Renault brand´s image in the Czech motoring media
Klíčová slova: Renault, motoristická média, public relations, kvantitativní obsahová analýza, analýza diskurzu, země původu
Klíčová slova anglicky: Renault, motoring media, public relations, quantitative content analysis, discourse analysis, country of origin
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 21.02.2018
Datum zadání: 21.02.2018
Datum a čas obhajoby: 28.01.2020 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H013, Hollar - místn. č. 013
Datum odevzdání elektronické podoby:06.01.2020
Datum proběhlé obhajoby: 28.01.2020
Oponenti: Mgr. Andrej Halada, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
ASKEGAARD, Søren & GER, Guliz. Product-country images: Towards a contextualized approach. European Advances in Consumer Research. 1998 Vol 3. s. 50-58.
DIJK, Teun A. van. News as discourse. Lawrence Erlbaum. New Jersey: 1988, 200 s. ISBN 0-8058-0828-0
DIJK, Teun A. van. Discourse and Power. Macmillan International Higher Education, 2008, 321 s. ISBN 978-1-137-07299-3.
DIJK, Teun A. van. Ideology and Discourse. In FREEDEN, M., STEARS, M., The Oxford Handbook of Political Ideologies. : Oxford University Press. 2013
DINNIE, Keith. „Country-of-Origin 1965-2004: A Literature Review". Journal of Customer Behaviour, 2004, č. 2 s. 165–213. ISSN 14753928
FAIRCLOUGH, Norman, a Ruth WODAK. „Critical Discourse Analysis". In DIJK Teun A. Van. Discourse Studies: A Multidisciplinary Introduction, 21. SAGE, 2011., ISBN 978-1-4462-4222-3
HEJLOVÁ, Denisa. Public relations. Praha: Grada Publishing, 2015. Expert (Grada), 250 s. ISBN 978-80-247-5022-4.
HINNER, Michael B. „Stereotyping and the Country-of-Origin Effect". China Media Research 6, č. 1 (leden 2010): s. 47–57. 1556889X
JIRÁK, Jan a Barbara KÖPPLOVÁ. Masová média. Praha: Portál, 2009, 416 s. ISBN 978-80-7367-466-3.
JØRGENSEN, Marianne W., a PHILLIPS, Louise J. Discourse Analysis as Theory and Method. SAGE, 2002, 244 s. ISBN 978-0-7619-7112-2.
KOTLER, Philip a Levin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2013. 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KUDELA, Michael. Mediální subsystém motoristické časopisy a specifické rysy jeho ekonomické proměny, Brno, 2010. Diplomová práce. Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií, vedoucí práce Lenka Waschková-Císařová
MAUTNER, Gerlinde. Analyzing newspapers, magazines and other print media. In Qualitative discoursive analysis in the social sciences, Ruth WODAK a Michal KRZYZANOWSKI, 216 s. PALGRAVE MACMILLAN, 2008. ISBN 978-0-230-01987-4.
MCQUAIL, Denis. Úvod do teorie masové komunikace. 4., rozš. a přeprac. vyd. Praha: Portál, 2009. 639 s. ISBN 978-80-7367-574-5.
O’KEEFFE, Anne. „Media and Discourse Analysis". In The Routledge Handbook of Discourse Analysis, James Paul GEE a Michael HANDFORD. S. 441 – 454. Routledge, 2010. ISBN 978-0-203-80906-8
OSVALDOVÁ, Barbora a Jan HALADA. Encyklopedie praktické žurnalistiky. Praha: Libri, 1999, 253 s. ISBN 80-85983-76-1.
OSVALDOVÁ, Barbora. Zpravodajství v médiích. 2., upr. vyd. Praha: Karolinum, 2011. 144 s. ISBN 978-80-246-1899-9.
PAPADOPOULOS, N. G. a HESLOP, Louise. Product-Country Images: Impact and Role in International Marketing. New York: International Business Press, 1993. 477 s. ISBN 978-1-56024-236-9 978-1-56024-237-6
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. 318 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
RIFFE, Daniel, Stephen LACY, a Frederick FICO. Analyzing Media Messages: Using Quantitative Content Analysis in Research. 2nd ed. Mahwah, N.J: Lawrence Erlbaum, 2005, 242 s. ISBN 978-0-8058-5297-4 978-0-8058-5298-1
SCHNEIDEROVÁ, Soňa. Analýza diskurzu a mediální text. Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015. 164 s. ISBN 978-80-246-2884-4.
SCHULZ, Winfried a REIFOVÁ, Irena. Analýza obsahu mediálních sdělení. 2., přeprac. vyd. Praha: Karolinum, 2004, ISBN 80-246-0827-8.
SVOBODOVÁ, Jindřiška. Manipulace a argumentace v politickém a mediálním diskurzu. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2016. 214 s. ISBN 978-80-244-4923-4.
TALBOT, Mary. Media Discourse: Representation and Interaction: Representation and Interaction. Edinburgh University Press, 2007. 209 s. ISBN 978-0-7486-3007-3
TRAMPOTA, Tomáš. Zpravodajství. Praha: Portál, 2006. 192 s. ISBN 80-7367-096-8.
TRAMPOTA, Tomáš a Martina VOJTĚCHOVSKÁ. Metody výzkumu médií. Praha: Portál, 2010. 296 s. ISBN 978-80-7367-683-4.
TUČEK, Jan. Renault v českých zemích (příběhy lidí a automobilů). KM-Publicity, Praha, 2003. 131 s. ISBN 80-239-1984-9
WIMMER, Roger D., a Joseph R. DOMINICK. Mass Media Research: An Introduction. Cengage Learning, 2010. 481 s. ISBN 978-1-4390-8274-4
WODAK, Ruth, a KRZYŻANOWSKI, Michał. Qualitative Discourse Analysis in the Social Sciences. Macmillan International Higher Education, 2008, 229s. ISBN 978-1-137-04798-4.
WODAK, Ruth, a MEYER, Michael. Methods for Critical Discourse Analysis. SAGE, 2009, 217 s. ISBN 978-1-4462-4408-1.
ZHANG, Dan. Business-to-Business (B2B) Media in UK. Westminster, 2016. PhD. thesis. University of Westminster.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK